راه دسترسی بوستان ولایت احداث می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه سه قم از ایجاد راه دسترسی بوستان ولایت با هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی خبر داد و گفت: در فاز نخست، ۱۸ هکتار از این بوستان در حال بهسازی و آماده‌سازی برای حضور شهروندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه دسترسی بوستان ولایت احداث می‌شود
شناسه : 26999 | انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های وجود فضای سبز در شهر قم، اظهار داشت: بوستان ولایت به عنوان یک ظرفیت بزرگ در منطقه سه به دلیل نبود مبلمان شهری و مسیر دسترسی مورد استفاده شهروندان قرار نمی‌گرفت.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۱۸ هکتار از این بوستان در حال بهسازی و آماده‌سازی برای حضور شهروندان است، افزود: یکی از اقدامات مهم ایجاد مسیر دسترسی است که مجوز آن از راهداری گرفته شده و امسال آن را با هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی اجرا خواهیم کرد.

به گفته روحانی، نیمکت، سطل زباله، المان‌های شهری و … از جمله اقلامی است که در این مساحت ۱۸ هکتاری استفاده شده و همچنین برای بهبود سیما و منظر فضای سبز این بوستان باغچه سازی، علف‌زنی و … هم انجام شد.

وی با اشاره به ایجاد ۵۰ سکو در این محدوده، ادامه داد: یکی از موضوعات پر هزینه برای این بوستان تامین روشنایی است که فقط در همین فاز نخست نیاز به هفت میلیارد تومان اعتبار دارد و امسال تلاش کردیم انشعاب برق را خریداری کنیم تا بخشی از مسیر را رفته باشیم.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به انجام چندین بازدید حضوری مدیران شهری از این بوستان، گفت: عبور مسیر دسترسی نمایشگاه بین‌المللی و حتی کمربندی جدید شهر قم از این بوستان از چالش‌های آن است که از طرفی می‌تواند ظرفیت رشد برای بوستان هم محسوب شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.