افتتاح ۶ پروژه عمرانی در منطقه دو با آغاز هفته دفاع مقدس

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم از افتتاح شش پروژه عمرانی در این منطقه با آغاز هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری نزدیک به ۱۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح ۶ پروژه عمرانی در منطقه دو با آغاز هفته دفاع مقدس
شناسه : 26955 | انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و رسالت شهرداری در خدمتگزاری به مردم، اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس تنها برای یادآوری رشادت‌های شهدا نبوده و باید مدیران در نحوه انجام وظایف خود با الگو قرار دادن شهدا به سمت خدمتگزاری بیشتر حرکت کنند.

شهردار منطقه دو قم، رسالت حقیقی شهرداری را خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان دانست و افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در هفته دفاع مقدس تعدادی پروژه افتتاح‌شده و باوجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور هیچ پروژه‌ای نیمه‌تمام رها نمی‌شود.

رحیمی، تعداد پروژه‌های منطقه دو را در هفته دفاع مقدس ۶ پروژه اعلام کرد و گفت: این ۶ پروژه در بخش‌های مختلف و بااعتباری بیش از۱۲۷ میلیارد ریال اجراشده و با حضور مدیران استانی و شهری افتتاح می‌شود.

وی، تکمیل و راه‌اندازی زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی را یکی از ۶ پروژه منطقه دو عنوان و بیان کرد: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۶۳ میلیارد و ۱۴۵ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۹۸۷ ریال اجراشده است.

شهردار منطقه دو قم از بهره‌برداری ساختمان اداری شهرداری منطقه دو بااعتباری بیش از  ۴۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال  نیز خبر داد و گفت: ساختمان پسماند منطقه نیز بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

رحیمی یکی از اقدامات مؤثر در این منطقه را ساماندهی آب‌های سطحی دانست و تصریح کرد: هرسال با آغاز فصل بارش و جاری شدن آب‌های سطحی متأسفانه مشکلاتی در این منطقه برای شهروندان ایجاد می‌شد.

وی ادامه داد: امسال برای ساماندهی آب‌های سطحی لوله‌گذاری از خیابان جمهوری تا رودخانه قم جهت دفع آب‌های سطحی بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۸۸ هزار و ۱۰ ریال انجام‌شده است.

شهردار منطقه دو قم، تکمیل فاز دوم بوستان حنانه در این منطقه را یکی دیگر از پروژه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: این پروژه نیز بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

رحیمی از افتتاح باکس زیرگذر عابر پیاده زیر پل ۹ دی را نیز خبر داد و تأکید کرد: این پروژه نیز بخشی از فعالیت‌های عمرانی منطقه دو طی یک سال گذشته بوده و تعدادی از پروژه‌ها نیز در نیمه دوم بهمن‌ماه و با آغاز دهه فجر افتتاح می‌شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.