سالی برای گام‌های بزرگ در قم

شهر بیست/ شهردار قم با اشاره به افتتاح چندین پروژه بزرگ شهری در سال جاری گفت: سال جاری با وجود مشکلات اقتصادی، سال گام‌های بزرگ در مسیر آبادانی شهر قم است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سالی برای گام‌های بزرگ در قم
شناسه : 26886 | انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روایت مجسمی از این تاریخ هشت ساله است.

وی با اشاره به همت شهرداری برای ایجاد باغ موزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه افتتاح شد و مجموعه مدیریت شهری، شورای شهر و شهرداری بر مبنای تکلیف الهی خودشان، آنچه در توان داشتند برای آنکه این مجموعه آماده بشود انجام داده‌اند.

شهردار قم به تکمیل دیگر پروژه‌های شهری اشاره کرد و گفت: باغ پرندگان قم نیز تکمیل شده و تله‌سیژ هم به مراحل پایانی رسیده است. در ماه‌های گذشته شهربازی بوستان علوی نیز به بهره‌برداری رسید و در پی جذب سرمایه‌گذار برای شهربازی میدان ۷۲ تن هستیم.

وی ادامه داد: با تکمیل این پروژه‌ها نیاز شهر قم از نظر پروژه‌های تفریحی تا حدودی برطرف خواهد شد و در آینده که اقلیم بوستان هزار هکتاری شکل گرفت، می‌توان برای پروژه‌های دیگر در این محدوده برنامه‌ریزی کرد.

شهردار قم به اجرای پروژه‌های بزرگی مانند فاز پنج عمار یاسر و بسط شرقی حرم مطهر اشاره کرد و گفت: تملک در فاز پنج عمار یاسر به سرعت در حال پیگیری است و این پروژه در دو سطح اجرا خواهد شد. بدنه این بلوار مهم شهری هم با مشارکت مردم تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به روند احداث بوستان خضر، گفت: با اجرای روشنایی نیمی از این بوستان می‌توانیم پاییز امسال از مردم در این بوستان پذیرایی کنیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به تلاش برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح ولیعصر(عج) تا پایان مهر، اضافه کرد: عملیات عمرانی پروژه پیاده راه خیابان انقلاب هم در یکی دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی مسیر مستقیم پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) از دیگر پروژه‌هایی است که شهروندان قمی به زودی شاهد افتتاح آن خواهند بود.

وی با اشاره به پیگیری برای تکمیل تقاطع ورودی جعفریه در پاییز امسال، اضافه کرد: سال ۹۹ سال شکوفایی پروژه‌های عمرانی در شهر قم است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.