استقبال خوب مردم از سامانه «قم‌یار»

شهر بیست/ معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه از دهم شهریورماه مردم استقبال خوبی از سامانه «قم‌یار» نشان داده‌اند، گفت: پروژه‌های شهری به‌صورت مستمر سامانه‌ای کنترل می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال خوب مردم از سامانه «قم‌یار»
شناسه : 26827 | انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر با اشاره به اهمیت توجه به توسعه خدمات الکترونیک، اظهار داشت: کرونا فرصت مناسبی برای افزایش خدمات در بستر غیرحضوری به وجود آورده است که در این راستا شهرداری از دهم شهریورماه خدمات شهرسازی خود را به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه طریقه ارتباط با شهرداری در فضای سایت نیز تعریف‌شده است و با پیامک به آن‌ها گفته می‌شود که مراحل به چه نحوی است، ابراز کرد: در حال حاضر سامانه قم‌یار مورداستفاده قرار می‌گیرد و فضای ارتباط با سامانه الکترونیک قبلی را فراهم می‌کند که نیازی به حضور نباشد.

رنجبر خاطرنشان کرد: این سامانه اطلاعات را گرفته و بعدازآن سامانه قبلی شهرداری به‌صورت هوشمند کار خود را انجام می‌دهد و اگر نیازی به حضور باشد اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر مشکلاتی در سامانه باشد روزانه رصد می‌شود، یادآور شد: با آموزش‌هایی که در مناطق و دفاتر برگزار می‌شود، مشکلات رفع می‌شود و توصیه این است لزومی به مراجعه به دفاتر پیشخوان نیز نبوده و هر کسی می تواند در فضای عادی از خدمات الکترونیک به‌راحتی استفاده کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اینکه سامانه قم‌یار از کافه بازار قابل دانلود است و روی گوشی نصب می‌شود و فضای اطلاع‌رسانی است، مطرح کرد: از دهم شهریور استقبال زیادی اتفاق افتاده است و مردم پیگیری مسائل هستند و امیدواریم که هرروز وضعیت خدمات‌رسانی بهتر شود.

رنجبر با اشاره به پایش منظم عملکرد شهرداری در عرصه‌های مختلف، افزود: در حال حاضر ۸۰۰ پروژه در سامانه کنترل شهرداری رصد می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه ۱۴۰۴ در حال اجرا و در مرحله آسیب‌شناسی هستیم و گزارشات آسیب‌شناسی آماده‌شده است که کاری ویژه و منحصربه‌فرد است چراکه نمونه آن را در آسیب‌شناسی برنامه‌ای که خودشان تدوین کرده باشند را در جای دیگری ندیده‌ایم.

نوشته های مشابه
تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.