۴۰۰ دستگاه کامیون و کامیونت در قم تولید می‌شود

شهر بیست/ رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: در سال جهش تولید ۴۰۰ دستگاه کامیون و کامیونت در قم تولید و به بازار عرضه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۴۰۰ دستگاه کامیون و کامیونت در قم تولید می‌شود
شناسه : 26750 | انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، محمود سیجانی بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ درصد برنامه تولید این محصولات در استان محقق و به بازار عرضه ‌شده‌است.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با دارا بودن امکانات زیرساختی مناسب، بهترین شرایط را برای استقرار صنعت خودروسازی و صنایع وابسته به آن دارد.  

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم ادامه داد: صنعت خودروسازی یکی از حوزه‌های مهم موردتوجه برای پذیریش سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در قم است که حمایت همه‌جانبه مسئولان استان را درپی دارد.

سیجانی گفت:‌ وجود واحدهای متعدد قطعه‌سازی، یکی از پیش‌نیازهای اصلی برای استقرار صنایع خودروسازی است که این مهم در قم موجود است و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این ظرفیت برای تامین زنجیره تولید خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: همچنین شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به راه‌های اصلی تبادل کالا و مهمترین بازارهای مصرف کشور متصل است و سرمایه‌گذاران در صنعت خودروسازی می‌توانند تولیدات خود را به‌سرعت به بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه کنند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.