برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳۶۰۰ نفر در قم

شهر بیست/ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌‏های فنی ساختمان و معماران تجربی با حضور ۳ هزار و ۶۴۶ نفر در قم در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ مهرماه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳۶۰۰ نفر در قم
شناسه : 26712 | انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امین مقومی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای  پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ مهرماه در دانشگاه قم برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون بیان کرد: در مجموع ۳ هزار و ۶۴۶ نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۳هزار و ۱۱۹ نفر مرد و ۵۲۷ نفر زن هستند.

مقومی گفت: کارت ورود به آزمون از روز شنبه ۲۹ شهریورماه بر روی سایت www.inbr.ir قابل دریافت است و ضروری است هر یک از داوطلبان ابتدا راهنمای شرکت در جلسه آزمون‌ها را مطالعه و سپس با وارد کردن مشخصات خود در سامانه، پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.

وی افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: آزمون نظارت رشته های معماری و عمران و همچنین آزمون رشته های شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در صبح روز پنجشنبه ۳ مهرماه به صورت تستی برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزمون اجرای رشته های معماری و عمران و همچنین آزمون نظارت رشته های تاسیسات برقی و مکانیکی ساعت ۱۵ روز پنجشنبه و آزمون محاسبات رشته عمران و طراحی رشته‌های تاسیسات برقی و مکانیکی نیز در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۴ مهرماه برگزار می‌شود.

مقومی یادآور شد: آزمون کاردان های فنی ساختمان در روز پنجشنبه۳ مهرماه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی صبح  روز جمعه ۴ مهرماه در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان قم در این زمینه، رعایت دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت از جمله زدن ماسک برای حضور در جلسه آزمون الزامی است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.