افزایش کیفیت بوستان‌ها در سبزترین منطقه شهر قم

شهر بیست/ شهردار منطقه سه قم از وجود چهار میلیون متر مربع فضای سبز در این منطقه خبر داد و گفت: در زمینه سرانه فضای سبز مشکلی نداریم بلکه باید کیفیت فضای سبز را ارتقا داده و مردم را به بوستان‌ها دعوت کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش کیفیت بوستان‌ها در سبزترین منطقه شهر قم
شناسه : 26643 | انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به وجود چهار میلیون متر مربع فضای سبز در منطقه سه شهر قم، اظهار داشت: این منطقه از حیث سرانه فضای سبز رتبه نخست را در میان مناطق هشت گانه شهر قم دارد.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به مطالبه مردم برای استفاده از فضای سبز محلی، افزود: مشکل اینجاست که از میدان امام خمینی تا میدان سعیدی بافت فرسوده داریم و هیچ فضایی وجود ندارد که بتوانیم برای ایجاد فضای سبزهای محلی روی آن حساب کنیم.

روحانی ادامه داد: در منطقه سه، مساحت بوستان‌های محلی زیاد نیست اما ساخت این بوستان‌ها هم نه منطقی است و نه اقتصادی.

وی افزود: به جای ساختن بوستان در بافت فرسوده با مشکلات زیاد، باید مردم را با روش‌های مختلف از جمله افزایش کیفیت فضای سبز به استفاده از بوستان‌های موجود ترغیب کنیم.

شهردار منطقه سه قم گفت: ما در شهر قم مشکل سرانه فضای سبز نداریم و با شهرهای پیشرفته در این زمینه قابل مقایسه هستیم اما باید مردم را با برگزاری برنامه‌ها و کیفی سازی به سمت بوستان‌ها بکشانیم.

روحانی در همین زمینه به وضعیت بوستان بانوان ارغوان در منطقه سه شهر قم اشاره کرد و گفت: به تازگی وسایل تندرستی جدید برای این بوستان تهیه شده و وسایل بازی کودکان هم نو شده است.

وی با اشاره به ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی برای بوستان ارغوان، گفت: قرار است یک مسیر دوچرخه هم در این بوستان برای بانوان ایجاد کنیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.