جدیدترین آمار بیماران کرونایی قم

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام جدیدترین آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان، تأکید کرد: با برگزاری هرگونه تجمع مخالفیم و سیستم بهداشت و درمان قم تحمل کرونای کودکان را ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جدیدترین آمار بیماران کرونایی قم
شناسه : 26630 | انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر با اشاره به آخرین وضعیت از مبتلایان کرونا ویروس در قم اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به بیست و ششم شهریور ماه ۱۳۵ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه ۹۰ نفر بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان انجام شده است، گفت: ۷۳ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: در حال حاضر ۵۷۸ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۱۰۶ نفر آنها وخیم است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر کرونا مثبت جان خود را از دست دادند.

قدیر با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد یک جهش گسترده در حوزه ویروس کرونا در قم بودیم، گفت: بارها اعلام کرده و باز هم می‌گویم کنترل کرونا تنها در دست دانشگاه نیست و همه مجموعه ها باید به بهداشت و درمان استان در راستای جلوگیری از همه گیری مجدد کمک کنند.

وی افزود: باید تا جایی که می‌توانیم تجمعات را کاهش داده و با برگزاری هرگونه تجمع مخالفیم، وضعیت بیمارستان‌ها به گونه‌ای است که پرستاران و پزشکان در حالت فشار گسترده کاری به سر برده و باید تا جای امکان با رعایت مسائل بهداشتی به آنها کمک کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم ادارات به صورت فعالیت‌های دو سوم یک سوم یا دورکاری رفتار کرده و یا ساعت اداری محدودتر شود.

قدیر افزود: در خصوص مدارس نیز نظر ما بر این است که آموزش به صورت غیرحضوری باشد سیستم بهداشت و درمان قم دیگر تحمل کرونای کودکان را ندارد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.