کارگاه آموزشی «اینفوگرافیک» در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ کارگاه آموزشی «اینفوگرافیک» به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگاه آموزشی «اینفوگرافیک» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 26563 | انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» از ابتدای مردادماه امسال فراخوان شده و یکی از بخش‌های مختلف این جشنواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

نخستین کارگاه‌های آموزشی این جشنواره مربوط به آموزش اینفوگرافیک است که به منظور مهارت افزایی اصحاب رسانه با حضور ناصر ابراهیمی برگزار می‌شود.

اینفوگرافیک یا اطلاع نگاشت‌ها از قدیمی ترین ابزارها نمایش داده و اطلاعات هستند که به دلیل سرعت و سهولت انتقال مفاهیم در دنیای امروز دوباره مورد توجه قرار گرفته و کاربرد زیادی در رسانه‌های نوین و حتی سنتی پیدا کرده‌اند.

این کارگاه آموزشی با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد استان قم در سالن رضوان شهرداری قم از ساعت ۹ تا ۱۷ روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه برگزار خواهد شد و حضور در آن برای عموم آزاد است.

نخستین جشنواره رسانه ای «شهر ما» از ابتدای مردادماه سال جاری توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم فراخوان شده و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه به نشانی WWW.Qom.ir/mfs ارسال کنند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.