تکمیل فضای سبز باغ موزه دفاع مقدس تا پایان شهریور

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم از تکمیل فضای سبز و محوطه‌سازی باغ موزه دفاع مقدس قم تا پایان شهریور خبر داد و گفت: تا چند روز آینده عملیات فضای سبز کل ورودی و پشت ساختمان تکمیل خواهد شد و آسفالت ورودی شهید آوینی و تأمین تجهیزات موردنیاز بناها نیز اجرایی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل فضای سبز باغ موزه دفاع مقدس تا پایان شهریور
شناسه : 26561 | انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس قم در آستانه بهره برداری قرار دارد، اظهار کرد: محوطه‌سازی پروژه باغ‌موزه قم با تلاش شهرداری انجام شد و فعالیت‌هایی به‌صورت ستادی و اجرایی در جهت پیشبرد این طرح صورت گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه وظیفه شهرداری در اجرای پروژه به لحاظ پیرامون ساختمانی و محوطه‌سازی و فضای سبز بوده که تا حد زیادی عملیاتی شده است، افزود: در این راستا مراحل نهایی فضای سبز و محوطه‌سازی باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم تا هفته دفاع مقدس عملیاتی می‌شود.

سامع ابراز کرد: اخیراً بوستان کوثر در ۲۰ هکتار به نام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نام‌گذاری شد و در جهت تکمیل پروژه، پیمانکار مشغول به فعالیت است. در این طرح، مشکلاتی ازنظر برق وجود داشت که چند روز قبل در اطراف ساختمان به‌طور کامل روشنایی انجام‌شده و فضای سبز و تجهیزات لازم در تکمیل پروژه در دست اقدام است.

وی با تأکید بر اینکه اقداماتی در تأمین و انتقال خاک مرغوب و توسعه فضای سبز انجام شد، عنوان کرد: تا چند روز آینده فضای سبز کل ورودی و پشت ساختمان انجام خواهد شد و آسفالت ورودی شهید آوینی و دیگر ورودی‌ها و تأمین تجهیزات موردنیاز بناها و روشنایی نیز تکمیل می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: همچنین المان‌هایی با موضوع بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس توسط هنرمندان طراحی و در ساختمان و ورودی موزه نصب‌شده است، درباره مراسمی که باید در آنجا برگزار شود نیز جلساتی در مجموعه روابط عمومی و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری و سازمان زیباسازی و مناطق داشته‌ایم.

سامع مطرح کرد: یک فضاسازی زیبایی با موضوع گرامیداشت انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس و تقارن آن با ایام محرم انجام‌شده است و یک سری المان‌هایی که مناسب این فضا هست به‌زودی به اطراف ساختمان منتقل می‌شود و این فضا چند روز آینده آماده بهره‌برداری است.

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.