آغاز عملیات کاشت گل‌های پاییزی در فضای سبز شهرقم/ کاشت بیش از یک میلیون بوته گل

شهر بیست/ مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز عملیات کاشت گونه‌های مختلف گل‌های پاییزی در آستانه ماه مهر خبر داد و گفت: از ۱۵ شهریور تا دو ماه آینده بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوته انواع گل دائمی و فصلی در فضای سبز شهر قم کاشته می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز عملیات کاشت گل‌های پاییزی در فضای سبز شهرقم/ کاشت بیش از یک میلیون بوته گل
شناسه : 26555 | انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان از کاشت گل و گیاه پاییزه با اولویت بهسازی فضای سبز شهری خبر داد و اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته با نزدیک شدن به مهرماه و کاهش دمای هوا، عملیات کاشت گل و گیاه در فضای سبز با عنوان برنامه استقبال از مهر آغاز شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: این برنامه از ۱۵ شهریور ماه با کاشت گل و گیاه در باغچه های دائمی و فصلی با اولویت گونه‌های تولید شده در مرکز تحقیق و تولید گل و گیاه شهرداری در بوستان غدیر و مراکز تولید مناطق آغاز شده و باقیمانده نیاز گل و گیاه نیز، با پیگیری‌های بعمل آمده خریداری شده و برای کاشت در اختیار شهرداری‌های مناطق قرار خواهد گرفت.

جوادیان با اشاره به در اولویت قرار دادن کاشت گل‌های زینتی و گل‌های دائمی و چند ساله، اذعان داشت: با چنین اقدامی علاوه بر لحاظ شرایط سازگاری اقلیمی، هزینه‌های کاشت و نگهداری نیز کاهش پیدا می‌کند و باز کاشت مجدد به حداقل ممکن خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به شروع فصل سرما و محدودیت گونه‌های زینتی، تلاش می کنیم حداکثر تنوع را از لحاظ فرم و رنگ را در فضای سبز شهر قم داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به کاشت گل و گیاه تا دو ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوته انواع گل های دائمی و فصلی در فضای سبز قم کاشته می‌شود تا تاثیر خوبی در فضای سبز شهری داشته باشد.

نوشته های مشابه
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.