سه نمایش برگزیده طرح «رویش» به روی صحنه رفتند

شهر بیست/ نخستین دوره از اجرای هنرجویان انجمن هنرهای نمایشی استان قم با عنوان طرح «رویش» برگزار شد و سه نمایش «قرمز و دیگران»، «مرسی به خاطر ساندویچ‌ها» و «دوستت دارم با صدای آهسته» در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سه نمایش برگزیده طرح «رویش» به روی صحنه رفتند
شناسه : 26542 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تئاتر قم، مرتضی مرتضوی راد عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان قم به برگزاری محفل پایانی طرح آموزشی این انجمن با عنوان طرح «رویش» اشاره کرد و گفت: سه نمایش «قرمز و دیگران»، «مرسی به خاطر ساندویچ‌ها» و «دوستت دارم با صدای آهسته» که به عنوان خروجی دوره‌های آموزشی آماده شده بود، در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.

وی افزود: این مراسم با رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت در تعداد مدعوین، به‌صورت خصوصی برگزار شد.

مرتضوی راد تصریح کرد: هنرجویان دوره های بازیگری انجمن هنرهای نمایشی پس از سپری کردن دوره های مقدماتی و تکمیلی، وارد دوره پیشرفته یا کارگاه تولید نمایش شده و با کارگردانی علی فرحناک و صدیقه مشایخی مراحل تولید تا اجرای نمایش را به صورت عملی و ملموس تجربه کردند.

مدیر آموزش انجمن هنرهای نمایشی استان قم  گفت:  هنرجویان در طول آموزش بازیگری در دیگر فعالیت‌های آموزشی نظیر کارگاه‌های اتود، تمرینات بدن، ورکشاپ‌های آموزشی بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه نویسی و نشانه‌شناسی شرکت داشته‌اند.

مرتضوی‌راد به حضور هنرمندان در مراسم اختتامیه طرح «رویش» اشاره کرد و افزود: در این مراسم، اصغر نوبخت، احمد سلیمانی، محمدرضا شاهمردی، حامد جلالی، مهدی حبیبی تبار و ابوالفضل بلغندر از جمله هنرمندان استان بودند که به تماشای نمایش‌های این طرح نشستند.

وی همچنین به برنامه جنبی این مراسم اشاره کرد و گفت: در این مراسم از حامد جلالی، مهدی حبیبی تبار، سید محمد جواد طاهری و مهدی نیک‌روش به دلیل همراهی در فعالیت‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایشی و علی فرحناک رئیس انجمن هنرهای نمایشی تجلیل شد.

عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این انجمن در سال جاری با اجرای طرح آموزشی «چهارسو» و با آموزش همزمان چهار مهارت بازیگری، نمایشنامه نویسی، کارگردانی و طراحی صحنه، میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.