جزئیات استخدام ۵۵۰ نفر در آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی قم

شهر بیست/ در حالی ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی تا ۲۹ شهریور ماه ادامه دارد که طبق دفترچه راهنمای این آزمون، ۵۵۶ نفر در استان قم استخدام دولتی می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات استخدام ۵۵۰ نفر در آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی قم
شناسه : 26539 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بیشترین جذب پیمانی و قراردادی در این آزمون و در استان قم مربوط به شهر مقدس قم است و البته سهمیه های محدودی نیز برای جذب در بخش های کهک، خلجستان و سلفچگان در نظر گرفته شده است.

همچنین بیشترین جذب این آزمون در بین دستگاه های اجرایی و در استان قم مربوط به وزارت آموزش و پرورش است که بیش از ۴۹۰ نفر را به استخدام این وزارتخانه در می‌آورد که در این بین رشته «آموزگار ابتدایی» با بیش از ۲۲۵ نفر در صدر این پذیرش در استان قم قرار دارد.

در رتبه‌های بعدی این فهرست، رشته «مربی امور تربیتی مدارس» با پذیرش ۴۳ نفر مرد، «دبیر تربیت بدنی» با پذیرش ۳۰ مرد و زن، «مشاور واحد آموزشی» با پذیرش ۲۲ مرد و همچنین «دبیر ادبیات فارسی» با پذیرش ۲۰ زن و مرد قرار دارد.

در عین حال دیگر رشته های این بخش از آزمون استخدامی مشترک فراگیر وزارت آموزش و پرورش در استان قم به این شرح است:

دبیر ریاضی ۱۴ نفر زن و مرد

دبیر عربی ۱۴ زن و مرد

دبیر علوم اجتماعی ۱۲ نفر مرد و زن

مراقب سلامت ۱۲ نفر مرد و زن

دبیر زبان و ادبیات انگلیسی ۱۱ نفر زن و مرد

دبیر علوم تجربی ۱۰ مرد و زن

دبیری حرفه و فن (کار و فناوری) ۷ نفر مرد و زن

دبیری جغرافیا (جغرافیا) ۴ نفر مرد و زن

دبیری معارف اسلامی ۴ نفر مرد و زن

دبیری هنر ۴ نفر مرد و زن

دبیر شیمی ۲ نفر مرد

دبیری تاریخ ۲ نفر مرد و زن

دبیر روان شناسی و علوم تربیتی ۱ نفر زن

دبیر علوم زیستی و بهداشتی ۱ نفر زن.

همچنین در حالی که این آزمون در رشته هایی مانند «دبیر فیزیک»، «دبیر معارف اسلامی فلسفه» و «دبیری اقتصاد» در سال جاری پذیرشی در قم ندارد، رشته های هنرآموزی و استادکاری مانند الکتروتکنیک، الکترونیک، صنایع چوب، طراحی و دوخت، گرافیک، مکانیک خودرو، صنایع دستی، کودکیاری، کامپیوتر و تأسیسات از دیگر رشته هایی هستند که بین ۱ تا ۱۰ نفر در استان قم پذیرش دارند.

در عین حال عنوان شغلی «بانکدار» برای پذیرش دو نفر در بانک توسعه تعاون قم و یک نفر در پست بانک ایران این استان از دیگر موارد اعلام شده در آزمون استخدامی امسال است.

سازمان انتقال خون استان نیز ۹ نفر را در سال جاری و از طریق این آزمون جذب می کند که با عناوین «کارشناس انتقال خون»، «کارشناس برنامه و بودجه»، «کارشناس تجهیزات پزشکی»، «کارگزین» و «مسئول خدمات مالی» به کار گرفته می‌شوند.

سازمان بهزیستی استان قم نیز در این آزمون سهمیه ای ۱۶ نفره برای جذب و در عناوینی مانند «پزشک متخصص»، «پزشک عمومی»،  «کارشناس امور بهزیستی»، «کارشناس امور توانبخشی»، «کارشناس امور ساختمان و تأسیسات» و «کودکیار» دارد.

در عین حال وزارت جهاد کشاورزی، سازمان پزشکی قانونی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان ملی استاندارد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، سازمان هواشناسی و همچنین سازمان حفاظت از محیط زیست از دیگر نهادها و سازمان هایی هستند که از طریق این آزمون به جذب ۲ تا ۵ نفر نیرو به صورت پیمانی یا قراردادی اقدام خواهند کرد.

وزارت کشور نیز از طریق این آزمون در قم ۲ نفر مرد به عنوان کارشناس امور امنیتی انتظامی، ۲ نفر مرد یا زن با عنوان کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی و یک نفر مرد به عنوان کارشناسی راهبری حراست استخدام خواهد کرد تا جمع نیروی انسانی که از استان قم و از مسیر هشتمین آزمون مشترک فراگیر به بدنه دستگاه های اجرایی می پیوندند به عدد ۵۵۶ برسد.

هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی روز جمعه نهم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.