اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در قم

شهر بیست/ سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم از اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» خبر داد و گفت: این اداره‌کل آماده دريافت كتاب‌های اهدايی مردم عزيز در راستای غنی‌سازی منابع اطلاعاتی كتابخانه‌هاست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در قم
شناسه : 26532 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم، سجاد عمرانی با دعوت از آحاد مردم به پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی»، گفت: نقش کتابخانه‌‌های عمومی به عنوان متولی ترویج کتابخوانی، تسهیل زمینه مطالعه کم هزینه و دسترسی به کتاب‌های مناسب برای مخاطبان است.

وی افزود: یکی از روش‌های مجموعه‌سازی در کتابخانه‌ها و تأمین منابع اطلاعاتی، اهدای کتاب است که هدف آن گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخانه‌های عمومی، تقویت مخازن و به‌روزرسانی کتب است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی قم بیان کرد: پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی»، رخداد بزرگ فرهنگی در استان قم است که باعث ارتقای سطح فرهنگ مطالعه خواهد بود و در آینده ای نزدیک، نتایج و روزهای بهتری را برای عموم جامعه فراهم می آورد.

عمرانی ابراز امیدواری کرد با نذر کتاب در توسعه منابع مفید و کاربردی و موردنیاز جامعه سهیم باشیم و اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم نیز آماده دریافت کتاب‌های اهدایی مردم عزیز در راستای غنی‌سازی منابع اطلاعاتی کتابخانه‌هاست.‌‌

وی در پایان گفت: پویش«اهدای کتاب، اهدای آگاهی» از طرح‌هایی است که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور اجرا می شود و انجام هر چه بهتر این امر مهم نیازمند همکاری نهادها و مراکز فرهنگی ـ مذهبی است.

نوشته های مشابه
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.