آغاز کاشت فضای سبز در شهربازی بوستان غدیر

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به طی شدن مراحل پایانی آماده‌سازی شهربازی بوستان غدیر، از آغاز کاشت فضای سبز در محوطه این شهربازی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز کاشت فضای سبز در شهربازی بوستان غدیر
شناسه : 26462 | انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع با اشاره به اینکه پروژه شهربازی بوستان غدیر یک پروژه مشارکتی بخش خصوصی و شهرداری است، اظهار کرد: احداث مجموعه و تجهیزات و نصب را مشارکت کننده انجام داده و کارهای عمرانی پروژه از نظر ایجاد معابر و باغچه‌سازی‌ها روشنایی و فضای سبز به عهده شهرداری بوده که به صورت کامل انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه مقدمات کاشت فضای سبز هم از مدتی پیش آماده بوده، افزود: منتظر تغییر فصل بودیم تا در شرایط آب و هوایی مناسب این کار صورت بگیرد.

سامع با اشاره به اینکه قرار است پروژه شهربازی بوستان غدیر به زودی در اختیار مردم قرار بگیرد، ادامه داد: بخشی از تجهیزات نصب شده و بخش دیگری در مرحله نصب و تکمیل است.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های شاخص در منطقه هشت شهرداری قم، ادامه داد: یک بوستان کم نظیر ۵۰ هزار هکتاری در محله یک مسکن مهر ساخته شده که در مراحل تکمیل روشنایی است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم به تکمیل سوله بحران پردیسان اشاره کرد و افزود: اوایل امسال یک سری تجهیزات جدید آتش نشانی خریداری شده که با این سوله افتتاح می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.