مشکلات متعدد دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به اینکه دفن اموات در داخل شهر مشکلات متعددی ایجاد می‌کند، گفت: علاوه بر مشکلات زیست محیطی و ترافیکی، برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در همسایگی املاک مسکونی، اثر روانی منفی بر شهروندان دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشکلات متعدد دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر
شناسه : 26459 | انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف الدین موسوی نیارکی با اشاره به اینکه دفن اموات داخل شهر مشکلات متعددی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: با دیدگاه های مختلف که به این موضوع نگاه می‌کنیم، دفن اموات در بهشت معصومه(س) به نفع مردم و شهر است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به مشکلات زیست محیطی و اجتماعی دفن اموات داخل شهر، ادامه داد: مزیت‌های زیادی برای دفن اموات در بهشت معصومه(س) وجود دارد از جمله اینکه این آرامستان از شهر فاصله مناسبی دارد.

موسوی نیارکی گفت: سمت‌وسوی وزش باد و سطح آب‌های زیرزمینی در بهشت معصومه(س) هم به گونه‌ای است که دفن اموات در آن مشکلات زیست محیطی ایجاد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی بهشت معصومه(س) با داشتن پارکینگ‌های کافی و مسیر دسترسی مناسب، کمترین مزاحمت برای ترافیک شهری را دارد درحالی‌که آرامستان‌های داخل شهر ترافیک شهری را قفل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم افزود: از طرفی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در آرامستان‌های داخل شهر و در همسایگی املاک مسکونی، اثر روانی منفی بر شهروندان دارد و بر اساس تمام این ادله بهشت معصومه(س) بهترین گزینه است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.