تکمیل میدان حلقه ترافیکی دوم جمکران

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم از زیرسازی و آسفالت میدان حلقه ترافیکی دوم جمکران خبر داد و گفت: به دلیل تأثیر ترافیکی رینگ دوم جمکران در مناسبت‌های مذهبی و ایام نیمه شعبان، مراحل اجرای آن با جدیت در حال پیگیری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل میدان حلقه ترافیکی دوم جمکران
شناسه : 26455 | انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اینکه فاز اول بلوار حضرت خدیجه(س)به اتمام رسیده و در حال انجام فاز دوم این پروژه هستیم، اظهار داشت: زیرسازی و آسفالت میدان تقاطع فاز اول و دوم این رینگ به مساحت بیش از ۵۰۰۰ مترمربع با توزیع بیش از ۸۵۰ تن آسفالت با همکاری سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به پایان رسید.

شهردار منطقه پنج قم افزود: طول کل بلوار حضرت خدیجه(س) ۷۵۰۰ متر و مساحت کل آن ۷۰۰ هزار مترمربع است که در چندین مرحله انجام می‌شود.

اقبالیان با اشاره به اثر ترافیکی رینگ دوم جمکران در مناسبت‌های مذهبی و ایام نیمه شعبان، اضافه کرد: با توجه به اهمیت این رینگ، مراحل اجرای آن با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه وجود این رینگ می‌تواند در ایام خاص مشکلات ترافیکی و مشکل رفت و آمد را تسهیل کند، گفت: از طرفی تکمیل این رینگ در پیشرفت سریع و آبادانی منطقه جمکران موثر واقع شده و موجب می‌شود تا پروژه‌های متعدد دیگری در اطراف مسجد مقدس جمکران به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.