مشارکت بخش خصوصی برای ایجاد یک شهربازی شاخص در میدان ۷۲ تن

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه طرحی تهیه شده تا یک شهربازی شاخص و به‌روز در میدان ۷۲ تن ایجاد شود، گفت: شهروندان قمی یک سابقه نوستالژی از این شهربازی دارند، شهربازی میدان ۷۲ تن می‌تواند حجم بالایی از زائرین و مسافرین را جذب کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت بخش خصوصی برای ایجاد یک شهربازی شاخص در میدان ۷۲ تن
شناسه : 26426 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به طرحی که برای ایجاد شهربازی در میدان ۷۲ تن آماده شده، اظهار داشت: بیشتر تمرکز ما در تهیه طرح، این بوده که دستگاه‌های بازی جدید و به‌روز در این شهربازی استفاده شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با توجه به شکل‌گیری شهربازی بوستان علوی، ادامه داد: در آن مجموعه فضا کوچک بود و امکان توسعه نداشتیم اما در شهربازی میدان ۷۲ تن یک فضای پنج هکتاری داریم که باید بهینه مورد استفاده قرار بگیرد.

جوادیان افزود: این شهربازی در یک نقطه بسیار استراتژیک و راه مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار گرفته و سالیانه ۳۰ میلیون خودرو از اینجا عبور می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان قمی یک سابقه نوستالژی از این شهربازی دارند، خاطرنشان کرد: شهربازی میدان ۷۲ تن می‌تواند حجم بالایی از زائرین و مسافرین را جذب کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: رویکرد ما در این طرح این است که دستگاه‌ها پیشرفته و هیجان آمیز باشد و به دستگاه‌هایی که در شهربازی‌های معمولی وجود دارد، اکتفا نشود.

جوادیان با اشاره به اهمیت مسائل حقوقی در مشارکت با بخش خصوصی برای شکل دهی به یک شهربازی، گفت: در این شهربازی یک سوله هزار و ۲۰۰ متری برای بازی‌های فضای بسته دیده شده و بقیه دستگاه‌ها در محوطه آزاد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پیش بینی یک پارک کوچک آبی در این پروژه، اضافه کرد: ۲۵ هزار متر مربع محوطه سازی، ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز و ۹ هزار متر شبکه دسترسی از جمله اقداماتی است که سرمایه گذار باید انجام دهد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان داشت: پیش‌بینی‌ها می‌گوید این شهربازی ۹ ماه در سال مورد استفاده خواهد بود و ۳۴۰ هزار نفر برای دوره ۹ ماهه از آن استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.