راهیابی ۴ اثر نمایشی از قم به جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

شهر بیست/ مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان قم از راهیابی ۴ اثر از استان قم به هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راهیابی ۴ اثر نمایشی از قم به جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت
شناسه : 26411 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از سازمان بسیج هنرمندان قم، سید سعید میرصادقی با اعلام این خبر گفت: ٣ اثر در بخش صحنه‌ای همراه با یک اثر در بخش خیابانی موفق به راهیابی به مرحله دوم این جشنواره شده‌اند.

او افزود: از میان ۵۴۱ اثر ارسالی به دبیرخانه ۷۰ اثر به این مرحله راه یافته‌اند که نمایش‌های «تمام نمی شود» به کارگردانی مرتضی مرتضوی راد در بخش خیابانی و نمایش‌های «آخرین دیدار» به کارگردانی صدیقه مشایخی، «لیلیت» به کارگردانی محمد رضا شاهمردی، و «یزله» به کارگردانی مهدی ملاک در بخش صحنه ای از استان قم از جمله این آثار هستند.

مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: این رویداد قرار است در نیمه آذرماه برگزار شود و بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره قرار است در صورت امکان به صورت حضوری و در غیر آن، به‌صورت مجازی اجرا شود تا چراغ جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس خاموش نباشد.

میرصادقی یادآور شد: راهیابی ۴ اثر از استان قم مایه مباهات همه هنرمندان و اهالی نمایش استان است و امید است با حمایت ارزنده مسؤلان این ۴ اثر بتوانند در مرحله نهایی حضور یافته و برای قم افتخارآفرینی کنند.

او ابراز داشت: هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و همکاری سازمان بسیج هنرمندان و با دبیری حمید نیلی، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان قم در پایان اظهار امیدواری کرد: جشنواره تئاتر مقاومت به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور بتواند با تزریق روحیه امید و نشاط و خودباوری به اهداف عالیه خود دست پیدا کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.