راه‌اندازی نیروگاه‌ خورشیدی در امامزاده سید علی(ع) +تصاویر

شهر بیست/ آیین افتتاح و بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به منظور تأمین درآمد پایدار در موقوفات و بقاع متبرکه استان قم در آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی نیروگاه‌ خورشیدی در امامزاده سید علی(ع) +تصاویر
شناسه : 26359 | انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در آیین بهره‌برداری از نیروگاه‌های خورشیدی بقاع متبرکه استان که در امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی در سایه تولید علم خواهد بود و در این زمینه، ظرفیت‌های انسانی لازم را داریم.

وی با اشاره به تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید علم خاطرنشان کرد: هر کاری که بخواهیم انجام دهیم باید زیربنای علمی داشته باشد در غیر این صورت قرین موفقیت نخواهد بود زیرا تولید علم در نهایت به تولید محصولات مورد نیاز جامعه می‌انجامد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر همواره اسامی اقتصادی را برای این سال‌ها برگزیده‌اند زیرا نیاز است که در تولید انبوه به جایگاهی برسیم که همه نیازمندی‌های داخلی را تأمین کنیم و به بیگانگان وابسته نباشیم.

اسکندری با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام «جهش تولید» خاطرنشان کرد: این مسئله به تولید ثروت منجر می‌شود، مسئله‌ای مهم برای ایران اسلامی زیرا اقتصاد قوی می‌تواند ما را در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب یاری کند.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.