«شهر بیست» گزارش می دهد

پرونده کامل اکران فیلم های جشنواره فجر در قم+تصاویر

شهر بیست/ در کمتر از بیست و چهار ساعت مانده به آغاز اکران فیلم های جشنواره فجر در قم، برنامه کامل اکران هفده فیلم مشخص شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرونده کامل اکران فیلم های جشنواره فجر در قم+تصاویر
شناسه : 2632 | انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰   پرینت

«شهر بیست»_سرویس فرهنگ و هنر: هرساله با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم های جشنواره فجر تب و تاب خاصی در علاقه مندان به هنر هفتم شکل می گیرد و از فیلمسازان و منتقدان گرفته تا تماشاگران، منتظر اکران فیلم های بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور هستند.

امسال از سی و دو فیلم حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، هفده فیلم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این شهر اکران خواهد شد.

تا زمان تنظیم این گزارش، تکلیف اکران هفده فیلم مشخص شده و قطعیت انتخاب یک فیلم هنوز روشن نیست.

این هفده فیلم توسط سازمان سینمایی انتخاب شده و از دوازدهم تا هجده بهمن در سینما ونوس و سینما تربیت قم اکران خواهند شد.

«پالتو شتری»، «دیدن ایم فیلم جرم است»، «معکوس»، «آشفته گی»، «۲۳نفر»، «تیغ و ترمه»، «جمشیدیه»، «خون خدا»، «درخونگاه»، «سال دوم دانشکده من»، «شبی که ماه کامل شد»، «تختی»، «قسم»، «ماجرای نیمرو۲:رد خون»، «سرخپوست»، «سمفونی نهم» و «حمال طلا» هفده فیلمی هستند که از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در قم اکران خواهند شد.

در میان این هفده فیلم اشاره شده، چهارده فیلم به طور مشترک در سینما ونوس و سینما تربیت به روی پرده می رود اما «سرخپوست» فقط در سینما ونوس و «جمشیدیه» و «سمفونی نهم» فقط در سینما تربیت اکران خواهد شد.       

از آنجا که شاید مخاطبان نتوانند تمام فیلم های حاضر در جشنواره را تماشا کنند یا با سلیقه آنها همخوانی نداشته باشد، می توانند با خواندن خلاصه داستان ها تا حدودی دست شان بیاید که در انتظار چه فیلم هایی هستند.

«حمال طلا»

«حمال طلا» عنوان فیلم تورج اصلانی است که پیش از این در جشنواره بین‌المللی فیلم «پوسان» از آن رونمایی شده است. پیام احمدی‌نیا، ژاله صامتی، امید روحانی و سعید آقاخانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «رضا، حمال طلاست. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی کمک میگیرد اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می کند.»

این فیلم پنجشنبه هجدهم بهمن ساعت ۲۰ در سینما ونوس و روزهای یکشنبه چهاردهم بهمن ساعت ۲۲ و چهارشنبه هفدهم بهمن ساعت ۱۸ در سینما تربیت قم اکران خواهد شد. 

 

«دیدن این فیلم جرم است!»

«دیدن این فیلم جرم است!» عنوان دیگر فیلم بخش نگاه نوِ جشنواره فیلم فجر است که رضا زهتابچیان آن را کارگردانی کرده است.

«دیدن این فیلم جرم است»  فیلمی در ژانر سیاسی به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه محصول تازه سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است. این فیلم که دریافت پروانه ساخت آن مسیر پر پیج و خمی داشته است، به ماجرای یک گروگانگیری می پردازد.

لیندا کیانی، امیر آقایی، حسین پاکدل، محمود پاک‌نیت و حمیدرضا پگاه در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعداً بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم ولی امونم ندادند… صدای آژیراشون داره نزدیک می‌شه… الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا…»

علاقه مندان می توانند به تماشای «دیدن این فیلم جرم است» در روزهای یکشنبه چهاردهم بهمن ساعت ۲۰ و سه شنبه شانزدهم بهمن ساعت ۱۸ در سینما ونوس و چهارشنبه هفدهم بهمن ساعت۲۰ در سینما تربیت بنشینند. 

    

«معکوس» اولین تجربه کارگردانی پولاد کیمیایی

«معکوس» اولین فیلم پولاد کیمیایی در مقام کارگردان است. یکی از نکات قابل توجه این فیلم سینمایی حضور مسعود کیمیایی در مقام تهیه‌کننده است. بابک حمیدیان، اکبر زنجانپور، شهرام حقیقت دوست و لیلا زارع جلوی دوربین پولاد کیمیایی قرار گرفتند.  بخش اعظم این فیلم جاده‌ای است و در جاده های اطراف تهران فیلمبرداری شده و این اولین فیلم بلند سینمایی پولاد کیمیایی در مقام کارگردان است و تجربه‌ای در ژانر اکشن در سینمای ایران محسوب می‌شود.

در خلاصه داستان «معکوس» که فیلمنامه‌اش توسط پولاد کیمیایی نوشته شده، آمده است: «دو دوست قدیمی قبل از انقلاب،‌ یکی فعال سیاسی و یکی مکانیک، فرزند آنها وارد مسابقات زیرزمینی اتومبیل رانی می‌شوند.»

«معکوس» چهارشنبه هفدهم بهمن ساعت ۲۲ در سینما ونوس و جمعه دوازدهم بهمن ساعت۲۰ در سینما تربیت اکران خواهد شد. 

 

«آشفته‌گی» جیرانی

«آشفته‌گی» نام فیلم جدید فریدون جیرانی است. در این فیلم بهرام رادان، برای اولین بار با فریدون جیرانی در نقشی بسیار متفاوت همکاری می‌کند. همچنین مهناز افشار پس از ۷ سال دوباره مقابل دوربین این کارگردان قرار گرفته است. بازیگران دیگر این فیلم سینمایی علی میلانی، نسیم ادبی، احسان محمدی، نازنین صلح‌جو و مهران احمدی هستند.

جیرانی درباره فیلم جدید خود اینگونه نوشته است: «آشفته‌گی» رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت… . خود جیرانی می‌گوید که این فیلم فضای متفاوتی نسبت به دیگر ساخته‌هایم دارد.

این فیلم جمعه دوازدهم بهمن ساعت ۱۸  و سه شنبه شانزدهم بهمن ساعت۲۰ در سینما ونوس و یکشنبه چهاردهم بهمن ساعت۱۸ در سینما تربیت به روی پرده خواهد رفت.

  

«بیست‌وسه نفر»

«بیست و سه نفر» در اولین گام توسط سردار قاسم سلیمانی کار خودش را آغاز کرد و جدیدترین محصول سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج است.

این اثر را مهدی جعفری کارگردانی کرده و مجتبی فرآورده هم در مقام تهیه‌کنندگی قرار دارد. رضا نوری، مجید پتکی و عبدالحلیم تقلبی جزو بازیگران اصلی «بیست و سه نفر» هستند.

این اثر سینمایی روایــت گروهــی از رزمنــدگان نوجــوان ایرانــی اســت کــه در جریــان جنــگ ایــران و عــراق در ســال ۱۳۶۱ بــه اســارت نیروهــای عراقــی درآمدنــد.

علاقه مندان به هنر هفتم می توانند به تماشای جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج در روزهای جمعه دوازدهم بهمن ساعت۲۲ در سینما ونوس و دوشنبه پانزدهم بهمن ساعت ۱۸ و سه شنبه شانزدهم بهمن ساعت ۲۲ در سینما تربیت بنشینند.

 

«پالتو شتری» 

فیلم سینمایی «پالتو شتری» که اولین تجربه کارگردانی مهدی علی‌میرزایی محسوب می‌شود، یک درام کمدی پربازیگر درباره وضعیت‌های پیچیده رفاقت و رقابت است.

بر اساس اعلام رسانه ها، با توجه به سابقه فیلمنامه‌های قبلی علی میرزایی («گشت ارشاد ۱» و «در مدت معلوم») شاید اولین ساخته این کارگردان از جمله آثار بحث برانگیز امسال باشد.

سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان‌افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره‌آزاده، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ‌انصاری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پالتو شتری در مورد یک دانشجوی فلسفه است که یک پالتو از پدرش به ارث برده که با پوشیدنش افکار وسوسه آمیز و موذیانه به سراغش می آید. «اگه دشمنید چرا اینقدر با هم می پرید؟ اگه دوستید چرا اینقدر به هم می پرید؟»

پالتو شتری دوشنبه پانزدهم بهمن ساعت ۲۲ در سینما ونوس و جمعه دوازدهم بهمن ساعت ۱۸ در سینما تربیت قم اکران می شود.

 

«تیغ و ترمه» از کارگردان قصه‌های مجید

«تیغ و ترمه» نام فیلم جدید کیومرث پوراحمد است که هنوز هم با کارگردانی «قصه های مجید» شناخته می شود؛ این فیلم را علی قائم مقامی تهیه کرده و روی دستان علی زرین دست، فیلمبردار نام آشنای سینمای ایران به تصویر کشیده شده است؛ دیبا زاهدی، پژمان بازغی،  لاله اسکندری،‌ مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، هومن برق‌نورد و شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان و بازیگر خردسالی به نام آویسا سجادی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم که یک درام ملتهب اجتماعی زنان است، آمده: «ترمه دختر بیست و شش ساله ای است که با عموی خود زندگی میکند با آمدن مادرش از خارج از کشور اتفاقاتی رخ میدهد و رازی نمایان میشود».

پوراحمد تاکنون بیش از ۲۰ فیلم سینمایی کارگردانی کرده است که از میان آنها می‌توان به «شب یلدا»، «گل یخ»، «اتوبوس شب»، «کفشهایم کو» و «خواهران غریب» اشاره کرد.

«تیغ و ترمه» جدیدترین اثر کیومرث پوراحمد در روزهای شنبه سیزدهم بهمن ساعت۱۸ و چهارشنبه هفدهم بهمن ساعت ۲۰ در سینما ونوس و سه شنبه شانزدهم بهمن ساعت۱۸ در سینما تربیت پذیرای علاقه مندان به هنر هفتم است.

 

«خون خدا» اجتماعی عاشورایی

«خون خدا» به تهیه کنندگی سیاوش حقیقی را مرتضی علی‌عباس میرزایی هم نویسندگی و هم کارگردانی کرده است. رضا اخلاقی‌راد، فرید سـجادی حسـینی، سـعید داخ، علیرضـا ثانی‌فـر، خسـرو احمدی و شـیوا ابراهیمی در این اثر سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «خون خدا» که تا به حال جزئیاتی در مورد آن منتشر نشده بود، آمده است: علی کارتن خوابی است که دورانِ نقاهت ترک اعتیادش در خیابان‌ها، مصادف شده است با دهه اول محرم. او شب عاشورا در جعبه‌ غذای نذری که برایش آورده‌اند، پاکتی آغشته به خون می‌یابد.

«خون خدا» کاری اجتماعی عاشورایی است و قسمت‌هایی از این فیلم در روز عاشورا و در خیابان بازار (۱۵‌خرداد) هنگام آتش‌زدن خیمه‌ها ضبط شده است.

«خون خدا» در روزهای جمعه دوازدهم بهمن ساعت ۲۰ و چهارشنبه هفدهم بهمن ساعت ۱۸ در سینما ونوس و سه شنبه شانزدهم بهمن ساعت ۲۰ در سینما تربیت اکران خواهد شد.

 

«درخونگاه» و سفر به اوایل دهه ۷۰

«درخونگاه» فیلمی از سیاوش اسعدی و به تهیه کنندگی منصور سهراب پور است که از حضور در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باز مانده بود و امسال متقاضی حضور در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر شد. در این فیلم، امین‌حیایی با گریم متفاوتی ظاهر می‌شود.

 جمشــید هاشــم‌پور، ژالــه صامتــی، مهــراوه شــریفی‌نیا، پانتــه‌آ پناهی‌هــا، محمــود جعفــری و منصــور شــهبازی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سیاوش اسعدی پیش از این «حوالی اتوبان»  و «جیب بر خیابان جنوبی» را ساخته است. «درخونگاه» را نیما نادری نوشته و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ظهــری می آیــد، تــا بســازد! اگــر نبــازد…».

«درخونگاه» در روزهای دوشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۸ در سینما ونوس و شنبه سیزدهم بهمن ساعت ۲۲ و پنجشنبه هجدهم بهمن ساعت۱۸ در سینما تربیت به روی پرده می رود.

 

«سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی

بعد از مدت‌ها رسول صدرعاملی با یک فیلم به جشنواره فیلم فجر آمده است اما حال و هوای این فیلمش دانشجویی و دانشگاهی است. «سال دوم دانشکده من» قرار بود در پاییز امسال اکران شود و حتی پروانه نمایش هم گرفت.

علی مصفا، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش‌خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی بازیگران این فیلم هستند.

جدیدترین فیلم رسول صدعاملی را پرویز شهبازی در مضمونی اجتماعی نوشته و مسعود ردایی تهیه کننده آن است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند…»

«سال دوم دانشکده من» جدیدترین فیلم رسول صدرعاملی در روزهای دوشنبه پانزدهم بهمن ساعت ۲۰ و سه شنبه شانزدهم بهمن ساعت۲۲ در سینما ونوس و جمعه دوازدهم بهمن ساعت ۲۲ در سینما تربیت اکران خواهد شد.

 

«سرخپوست» یک درام اجتماعی

نیما جاویدی چهار سال پیش «ملبورن» را با بازی پیمان معادی به جشنواره آورد و حالا فیلم جدیدش را با نام «سرخپوست» به تهیه کنندگی مجید مطلبی ساخته است. هومن بهمنش، مدیریت فیلمبرداری«سرخپوست» را برعهده گرفته تا برای بار دوم همراه نیما جاویدی باشد.

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ستاره پسیانی، آتیلا پسیانی، مانی حقیقی و حبیب رضایی بازیگران این پروژه سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است «سال ۱۳۴۷ ، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند. تا اینکه …»

«سرخپوست» فقط یکشنبه چهاردهم بهمن ساعت ۱۸ به روی پرده سینما ونوس می آید.

 

«شبی که ماه کامل شد» اولین همکاری نرگس آبیار و الناز شاکردوست

«شبی که ماه کامل شد» عنوان جدیدترین اثر نرگس آبیار بعد از فیلم های «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند»، «شیار۱۴۳» و «نفس» است.

الناز شاکردوست برای اولین بار جلوی دوربین نرگس آبیار حاضر می‌شود. دیگر بازیگران این فیلم،‌ هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی و فرید سجادی حسینی هستند.     

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

جدیدترین فیلم نرگس آبیار در روزهای پنجشنبه هجدهم بهمن ساعت ۲۲ در سینما ونوس و دوشنبه پانزدهم بهمن ساعت ۲۲ در سینما تربیت به روی پرده می رود.

 

«تختی» بار دیگر فیلم شد

زوج بهرام توکلی به عنوان کارگردان و سعید ملکان در قامت تهیه‌کننده بعد از درخشش فیلم تنگه ابوقریب در جشنواره سی و ششم، این بار با «تختی» به بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور پا گذاشته اند.

«تنگه ابوقریب» برای بهرام توکلی و سعید ملکان حسابی «آمد» داشت و شش سیمرغ بلورین جشنواره سی و ششم از جمله سمیرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را صید کرد.

این دومین‌بار است که سینمای ایران، سراغ ساخت فیلمی با موضوع زندگی جهان‌پهلوان تختی رفته است و این فیلم در جشنواره سی و هفتم به عنوان جدیدترین اثر بهرام توکلی و به تهیه کنندگی سعید ملکان حضور خواهد داشت.         

بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، حمیدرضا آذرنگ، پریوش نظریه، ستاره پسیانی، بانیپال شومون، مجتبی پیرزاده، علیرضا گودرزی و معصومه قاسمی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «غلامرضا تختی» ایفای‌نقش می‌کنند.

جدیدترین اثر بهرام توکلی یکشنبه چهاردهم بهمن ساعت۲۲ در سینما ونوس و چهارشنبه هفدهم بهمن ساعت۲۲ و پنجشنبه هجدهم بهمن ساعت ۲۰ در سینما تربیت به روی پرده می رود.

 

«قسم» و مراسم «قسامه»

«قسم» به نویسندگی و کارگردانی محسن تنابنده در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

این فیلم را که جلیل شعبانی تهیه کرده است، یک درام اجتماعی است. در این فیلم مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «به جان نیاز قصاص بخوای بچه رو می‌گیرم طلاقت میدم، جون یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی این‌کارو می‌کنم…»

فیلم قسم در روزهای شنبه سیزدهم بهمن ساعت۲۰ و پنجشنبه هجدهم بهمن ساعت۱۸ در سینما ونوس و شنبه سیزدهم بهمن ساعت۲۰ در سینما تربیت اکران می شود.

 

«ماجرای نیمروز ۲» و عملیات مرصاد

ماجرای نیمروز با ماجرای ترورهای سال ۶۰ توسط منافقین آغاز شد و حضور موفقی در جشنواره سی‌وپنجم فیلم فجر داشت و توانست جایزه‌هایی چون سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند

محمدحسین مهدویان در ماجرای نیمروز۲، به موضوع ملتهب عملیات مرصاد در قاب تصویر پرداخته است.

«رد خون» قصه همان گروه اطلاعاتی-عملیاتی «ماجرای نیمروز» است که بعد ۷ سال و در بحبوحه آتش بس متوجه تحرکاتی در نیروهای منافقین می‌شود. با حمله منافقین به خاک ایران و شروع عملیات مرصاد، باقیمانده این گروه وارد معرکه جدیدی می‌شوند.»

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲» با نام اصلی «رد خون» ساخته شده است. جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، هستی مهدوی، مهدی زمین‌پرداز و حسین مهری از جمله بازیگرانی هستند که در «رد خون» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «خونه افشین رو گشتن. خونه خواهر منو. به شون نگفتی من کی‌ام؟ نگفتی چه کارایی از دست رفیق‌ات برمی‌آد؟- بوی سیگار می‌دی.- اینم گزارش کن».

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز۲: رد خون» را ابراهیم امینی و حسین تراب نژاد نوشته اند و سید محمود رضوی، آن را تهیه کرده است.

این فیلم در روزهای شنبه سیزدهم بهمن ساعت۲۲ در سینما ونوس و یکشنبه چهاردهم بهمن ساعت ۲۰ و پنجشنبه هجدهم بهمن ساعت۲۲ در سینما تربیت اکران می شود.

 

«جمشیدیه» و معضل فراگیر اجتماعی

«جمشیدیه» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی یلدا جبلی است. نکات قابل توجه «جمشیدیه» حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی دو کارگردان مشهور سینما و انیمیشن که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این فیلم سینمایی «داره صبح میشه» به کارگردانی یلدا جبلی فیلمساز جوان سینما در گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآمد که مورد توجه منتقدان و اصحاب رسانه قرار گرفت.

سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم‌رودی، محمد ولی‌زادگان، حمیرا نونهالی، کاوه کاتب، کیومرث پوراحمد، بهرام عظیمی، لیلی فرهادپور و بهرنگ تنکابنی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ترانه و امیر در شب تولد امیر درگیر حادثه‌ای شده و برای کشف حقایق نهفته در دل حادثه وارد مسیر پیچیده‌ای می‌شوند که هرچند در آن پیش می‌روند امکان بازگشت‌شان کمتر می‌شود».

فیلم «جمشیدیه» فقط در سانس ۱۸، شنبه سیزدهم بهمن در سینما تربیت اکران می شود.

 

«سمفونی نهم» و بازگشت هنرمند به سینما

بعد از مدت‌ها غیبت، محمدرضا هنرمند دوباره با یک فیلم به جشنواره فجر آمده است. این بار از بازیگرانی همچون حمیــد فرخ نــژاد، ســاره بیــات، محمدرضــا فروتــن، مهــرداد صدیقیــان، علیرضــا کمانــی، هــدی زین العابدیــن، پژمــان بازغــی استفاده کرده است.

در خلاصه فیلم هنرمند آمده است: «راحیل یک پزشک جراح است، او برای انجام تنها خواستهٔ همسرش با مرد مرموزی ملاقات می‌کند که سرنوشتش را برای همیشه تغییر می‌دهد.»

هنرمند پیش از این آثاری سینمایی چون مرگ دیگری، زنگ‌ها، گورکن، ردپایی بر شن، دزد عروسک‌ها، دیدار، مرد عوضی، مومیایی ۳، عزیزم من کوک نیستم را کارگردانی کرده است.

«سمفونی نهم» دوشنبه پانزدهم بهمن در ساعت ۲۰ در سینما تربیت به روی پرده می رود.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.