۱۲۹ پروژه در منطقه ۴ قم در دست اجراست/ بهره‌برداری از سالن فرهنگی ورزشی تا پایان مهرماه

شهر بیست/ شهردار منطقه چهار قم از اجرای ۱۲۹ پروژه در این منطقه شهری تا پایان سال خبر داد و گفت: یکی از طرح‌های در دست اجرا، احداث نخستین مجتمع چندمنظوره فرهنگی و ورزشی در خیابان شهدای ناجاست که غالب عملیات عمرانی آن به پایان رسیده و تا پایان مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۲۹ پروژه در منطقه ۴ قم در دست اجراست/ بهره‌برداری از سالن فرهنگی ورزشی تا پایان مهرماه
شناسه : 26282 | انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات در دست اجرا در سطح منطقه چهار شهر قم، اظهار داشت: در مجموعه منطقه ۴ شهرداری قم با توجه به برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات در سال ۹۸، اقدامات خوبی در اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و حمل‌ونقل و ترافیک انجام‌شده است.

شهردار منطقه چهار قم درباره پروژه‌های مهم این منطقه تصریح کرد: در ۵ ماه نخست سال ۹۹ بیش از ۱۲۹ پروژه با اعتبار بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف از طریق انعقاد قرارداد در دستور کار قرار گرفته است.

اصفهانیان مقدم افزود: احداث نخستین مجتمع چندمنظوره فرهنگی و ورزشی در خیابان شهدای ناجا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان یکی از طرح‌های در دست اجراست که غالب عملیات عمرانی آن در سال جاری انجام‌شده و با هماهنگی‌های لازم تا پایان مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در مورد جدول‌گذاری بلوار شهید کریمی و دوربرگردان صدوق، خاطرنشان کرد: از پیشنهادات شهروندان در ارتقای خدمات استفاده می‌کنیم و دراین‌باره جدول‌گذاری بلوار شهید کریمی در حداقل زمان انجام شد و از پیمانکار خواستیم حتی در روزهای تعطیل و در دو شیفت پروژه را پیش ببرد و این طرح کمتر از ۲۰ روز انجام شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: دوربرگردان میدان صدوقی نیز شروع‌شده و در روزهای آینده به اتمام می‌رسد و به‌طورکلی مرحله عملیات تکمیلی و ایمن‌سازی و نصب علائم هشداردهنده را سپری می‌کند.

نوشته های مشابه
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.