افزایش استفاده از ماسک در حمل‌ونقل عمومی قم

شهر بیست/ معاون حمل‌‌‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه تاکسی‌ها در قم با شیوع کرونا با مشکلات معیشتی روبه‌رو شده‌اند، گفت: در ماه‌های اخیر استفاده مردم قم از ماسک در حمل ‌و نقل درون‌شهری افزایش‌ یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش استفاده از ماسک در حمل‌ونقل عمومی قم
شناسه : 26230 | انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به وضعیت رعایت بهداشت در حمل ‌و نقل عمومی سطح شهر، اظهار داشت: استفاده مردم قم از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل ‌و نقل درون‌شهری افزایش ‌یافته است.

معاون حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: یکی از مشکلات ما همراهی نکردن بخش خصوصی با سیستم حمل ‌و نقل است و در این ‌باره با مشکلاتی جدی در تأمین وسیله نقلیه در بخش اتوبوسرانی روبه‌رو هستیم.

ذاکریان تصریح کرد: در این ‌باره اخطارهای لازم را به رانندگان اتوبوس‌های بخش خصوصی داده‌ایم اما متاسفانه از میان ۶۲ دستگاه از اتوبوس‌های قم که در بخش خصوصی فعال است، تنها ۲۵ دستگاه در حال فعالیت بوده و همین امر سبب شده تا سیستم حمل ‌و نقل عمومی با مشکل روبه‌رو شود.

وی با بیان اینکه کمبود اتوبوس، زمینه افزایش مسافر در اتوبوس‌های درون‌شهری را به وجود آورده است، افزود: در این ‌باره برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ساماندهی وضعیت حمل‌ و نقل درون‌شهری اگر با مقاومت بیشتری از سوی رانندگان اتوبوس روبه‌رو شویم اقدامات دیگری انجام خواهیم داد.

معاون حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قم در مورد وضعیت تاکسی‌های درون‌شهری نیز خاطرنشان کرد: تاکسی‌ها از وضعیت بهتری در حمل ‌و نقل عمومی برخوردارند و همراهی و مشارکت تاکسی‌داران قم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب است.

ذاکریان گفت: محلول‌های ضدعفونی به‌صورت روزانه در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرد، ضمن اینکه در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط راننده و مسافران نیز آموزش‌های خوبی طراحی ‌شده که عمدتاً به‌صورت مجازی ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی قم با توجه به کاهش مسافر در ایام شیوع کرونا وضعیت معیشتی این قشر است که در این ‌باره تدابیری در جهت رفع مشکلات آن‌ها اندیشیده شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.