بررسی وضعیت نیروی انسانی مناطق و سازمان‌های شهرداری قم

شهر بیست/ مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم با حضور در مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری، ضمن بازدید از روند فعالیت و نحوه عملکرد کارکنان، آخرین وضعیت این مراکز از نظر نیروی انسانی را مورد بررسی قرار داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی وضعیت نیروی انسانی مناطق و سازمان‌های شهرداری قم
شناسه : 26212 | انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید علی بیگدلی در حاشیه بازدید از شهرداری منطقه هفت قم، هدف از انجام بازدیدهای ادواری از مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم را کسب اطلاع دقیق از وضعیت عملکردی مراکز از نظر نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: با توجه به گستره‌ی فعالیت‌های شهرداری قم به ویژه در مناطق و سازمان‌ها، نقش نیروی انسانی در افزایش رضایت شهروندان بسیار با اهمیت و اثرگذار خواهد بود.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم، توجه به مباحث توانمندسازی نیروی انسانی و رفع مشکلات موجود در این زمینه را از دیگر اهداف این بازدیدها عنوان کرد و گفت: سطح توان و دانش نیروی انسانی در این بازدیدها با حضور مدیران ارشد مناطق و سازمان‌ها بررسی و در صورت نیاز نسبت به ارتقاء آن اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

بیگدلی، بررسی وضعیت استخدامی کارکنان، وضعیت حقوق و دستمزد، ساختار سازمانی و نیازسنجی‌های انجام شده در این زمینه‌ها را از دیگر مباحثی دانست که در بازدیدهای دوره‌ای نسبت به آن توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی در پایان نگاه ویژه مدیران ارشد شهرداری به وضعیت نیروی انسانی و دغدغه‌های موجود در این زمینه را یادآور شد و اضافه کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای بهبود شرایط و وضعیت استخدامی و حقوقی کارکنان صورت گرفته است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اقدامات تا ایجاد شرایط ایده‌آل ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.