طرح ساماندهی زباله گردها در قم اجرا می‌شود/ آهن‌فروشان به شهرک صنوف منتقل می‌شوند

شهر بیست/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح ساماندهی افراد جمع‌آوری‌کننده زباله‌ها در سطح شهر قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح ساماندهی زباله گردها در قم اجرا می‌شود/ آهن‌فروشان به شهرک صنوف منتقل می‌شوند
شناسه : 26136 | انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای ساماندهی کارگران ساختمانی و کارگران فصلی، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و سه مکان برای ساماندهی کارگران فصلی در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها نیز در این زمینه موظف بوده و باید خدمات به این کارگران ارائه دهند، ابراز کرد: شهرداری نیز به نوبه خود در این راستا در تلاش بوده و تاکنون سه‌نقطه مناسب شهر برای ساماندهی کارگران مهیا شده است.

میرهادی ادامه داد: در این راستا نخستین ایستگاه در میدان نبوت ایجاد شد که سازه‌ای موقت است و در آن ثبت‌نام و مباحث بیمه کارگران دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ایستگاه‌های دوم و سوم در میدان‌های محلاتی و مفید مستقر می‌شود و به‌زودی نواقص کار از بین می‌رود، تصریح کرد: این طرح نتیجه کار گروهی در همراهی با کارگران است تا از بلاتکلیفی خارج شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در مورد ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: از سال گذشته انتقال این واحدها به شهرک صنوف آغاز شده و تعداد باقی‌مانده با اولویت آهن‌فروشان نیز در دستور کار است.

میرهادی در خصوص ساماندهی دوره‌گردها در جمع‌آوری پسماند، بیان کرد: در تفکیک پسماند برنامه مدونی پیش‌بینی‌شده و پیمانکارانی به این امر اختصاص یافته‌اند، دراین‌باره حضور افراد دوره‌گرد خارج از سیستم، طرحی در دست اقدام است که یا باید کار را تعطیل کنند و یا در طرح ساماندهی قرار بگیرند تا این معضل در سطح شهر از بین برود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • بدر

    تاریخ : 12 - شهریور - 1399

    در مورد ساماندهی دوره گردها این نکته را در نظر داشته باشید اکثر این افراد بی بضاعت هستند و یا بیکار و به همین علت است که به جمع آوری زباله مشغولند. بسایری از جوانان سالم و بیکار را میبینم که در حال جمع آوری زباله هستند. بهتر است به جای اینکه این کار را به باند و پیمانکاران خودتان بدهید فکری به حال این قشر از جامعه بکنید. فکر نمیکنید با واگذاری این کار به پیمانکاران روزی این قشر را قطع میکنید. بهتر است به فکر کار برای ایشان باشید.


    پاسخ