تقاطع ولی‌عصر(عج) تجربه موفق عمرانی در قم

شهر بیست/ سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، تقاطع ولی‌عصر(عج) را یک تجربه موفق تخصصی و فنی برای شهرداری قم دانست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع ولی‌عصر(عج) تجربه موفق عمرانی در قم
شناسه : 26113 | انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اقدام سازمان توسعه و عمران شهرداری را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: تونل جمهوری در ادامه بلوار جمهوری از میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام به طول ۱۲۰۰ متر در دست اجراست که از این میزان ۷۰۰ متر تونل و ۲۷۰ متر از مسیر در حال انجام است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه تقاطع سه سطحه میدان حضرت ولی‌عصر(عج) یکی دیگر از پروژه‌ها بوده که مراحل پایانی را می‌گذراند و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: ایمن‌سازی بلوار امام علی(ع) در حال انجام است و در بازدید انجام‌شده به‌صورت ۱۰۰ درصدی به اتمام رسید.

میریک امامی تصریح کرد: پروژه تقاطع سه سطحه ولی‌عصر(عج) از آن پروژه‌های بسیار سخت و طاقت فرساست و با توجه به تلاقی آن با ایستگاه مترو، سبب شده یکی از پروژه‌های تخصصی و فنی را در سطح شهر داشته باشیم که خوشبختانه یکی از پروژه‌های موفق شهری در سال‌های گذشته بوده است.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه رو به اتمام بوده و در مجموع با اعتباری بالغ‌بر ۸۸ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شد، یادآور شد: در روند عملیاتی شدن پروژه‌ها یک سری مزاحمت‌هایی برای ساکنین و کسبه به وجود می‌آید و در تلاشیم حلاوت پروژه‌ها را در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان به شهروندان بچشانیم.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: تعاملات خوبی در بخش‌ها و به‌ویژه با شهرداری کهک و قنوات داریم و تفاهم‌نامه‌ای در تولید آسفالت در شهر قنوات توسط سازمان عمران و توسعه منعقدشده است.

میریک امامی با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع جعفریه، خاطرنشان کرد: درصدد اجرای پروژه زیرگذر جعفریه هستیم که اخیراً انحراف ترافیکی در این مسیر ایجاد شده و زحماتی برای شهروندان به وجود آورده و در اولین فرصت تکمیل می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.