روایت «مقتل آب» از روز خلقت تا ظهر عاشورا/ نقش‌آفرینی ۴۵ هنرمند قمی

شهر بیست/ نویسنده و کارگردان دراما پادکست «مقتل آب» از نقش آفرینی ۴۵ بازیگر قمی در این مجموعه عاشورایی خبر داد و گفت: در این اثر به روایت تاریخ انبیا، صدر اسلام، ائمه معصومین(ع) تا شهادت امام حسن(ع) و روز عاشورا پرداخته شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روایت «مقتل آب» از روز خلقت تا ظهر عاشورا/ نقش‌آفرینی ۴۵ هنرمند قمی
شناسه : 26098 | انتشار : ۰۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید صدرا میرئی ظهر امروز در نشست رونمایی از پوستر دراما پادکست «مقتل آب» که در دفتر خبرگزاری فارس قم برگزار شد، اظهار کرد: ایده و ابتکار این اثر به طور کاملاً اتفاقی شکل گرفت، تولید این مجموعه با ریسک بالایی همراه بود که خوشحالم حامد حجتی به ما اعتماد کرد.

وی، سبک داستانی «مقتل آب» را سورئالیسیم عنوان کرد و افزود: از ابتدای کار با سید محمد حسینی بر روی نگارش متن و بازخوانی اثر کار کردیم و ۵۰ روز پرتنش را گذراندیم.

نویسنده و کارگردان دراما پادکست «مقتل آب» افزود: ما باید شخصیت «آب» را در گونه‌های مختلف رود، دریا، اشک، عرق جبین و … جای می‌دادیم و وارد کُنش می‌کردیم.

میرئی تصریح کرد: در مجموعه «مقتل آب» به تاریخ انبیا، صدر اسلام، ائمه معصومین(ع) تا شهادت امام حسن(ع) و از حرکت امام حسین(ع) تا روز عاشورا اشاره شده است.

وی افزود: ۲۵ قسمت در فاز نخست کار تولید شد و ضبط ۱۵ قسمت باقی مانده نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد.

نویسنده و کارگردان دراما پادکست «مقتل آب» درباره مدت زمان هر قسمت نیز گفت: این مسئله بستگی دارد به نوع اتفاقی که در برهه تاریخی می‌افتد؛ مدت زمان قسمت‌ها از ۲۲ دقیقه تا ۳۰ دقیقه متغیر است.

میرئی به نقش آفرینی ۴۵ بازیگر قمی در «مقتل آب» اشاره کرد و گفت: در این مجموعه از استادان به نام هنرهای نمایشی قم تا هنرجویان جوان و مستعد حضور دارند.

وی تصریح کرد: بار اصلی بازیگری «مقتل آب» بر دوش سیده لیلا موسوی است که نقش آفرینی شخصیت «آب» را برعهده داشت.

نویسنده و کارگردان دراما پادکست «مقتل آب» از تلاش برای حضور و گردهم آوردن هنرمندان قم در این اثر خبر داد و افزود: از بازیگران گروه‌های نمایشی مختلف در این مجموعه حضور دارند و نقش آفرینی کرده اند.

میرئی خاطرنشان کرد: علی فرحناک، مجید امیری، سید محمد حسینی، حامد جلالی، ماشاءالله کوهستانی، حمیدرضا لاجوردی، الهام رسولی، محبوبه اعرابی، عطا منتظری، احمد شریفی و مهناز رودساز از جمله بازیگران و صداپیشگان این اثر هستند.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.