پایگاه خبری شهر بیست آغاز به کار کرد

پایگاه خبری شهر بیست به صورت رسمی به نشانی اینترنتی «shahr20.ir» آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایگاه خبری شهر بیست آغاز به کار کرد
شناسه : 2605 | انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹   پرینت

پایگاه خبری تحلیلی «شهر بیست» در آستانه چهلمین فجر انقلاب اسلامی، با رویکردی مستقل به وقایع شهر قم و با هدف انتشار اخبار در حوزه های «فرهنگ و هنر»، «اجتماعی» و «سلامت و تغذیه»، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

این رسانه بدون وابستگی جناحی و سیاسی، رسالت اصلی خود را تلاش در جهت فرهنگسازی و تقویت و ترویج فرهنگ شهروندی به عنوان یکی از عناصر لازم پیشرفت شهر می داند و در این راستا به نقد رفتارهای فرهنگی و اجتماعی با هدف اصلاح، بهبود و گسترش شاخصه های فرهنگ شهروندی خواهد پرداخت.

این رسانه در زمینه «فرهنگ و هنر» به انعکاس اخبار حوزه های قرآنی، کتاب و کتابخوانی، شعر و ادب، سینمایی، هنرهای نمایشی، مستند و … اهتمام خواهد داشت.

پایگاه خبری «شهر بیست» همچنین در زمینه «اجتماعی» به انعکاس و نقد مشکلات شهری در عرصه های مختلف با هدف اصلاح و بهبود می پردازد و به طور کلی اخبار مرتبط با شهر و شهروند را اطلاع رسانی خواهد کرد.

این رسانه در زمینه «سلامت و تغذیه» نیز با اعتقاد به تقدم پیشگیری بر درمان، در راستای آگاهی رسانی در این حوزه، به انعکاس اخبار حوزه سلامت با هدف پیشگیری خواهد پرداخت.

پایگاه خبری «شهر بیست»، در راستای انجام رسالتش، خود را رسانه‌ای مستقل و مقید به حرکت ‏در مسیر قانون و تعالی کشور می‌داند و امید دارد بتواند در این زمینه برای مخاطبان مثمرثمر واقع شود.

خاطرنشان می شود پایگاه خبری شهر بیست دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی «shahr20.ir» قابل دسترسی است. همچنین این رسانه در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام به آدرس «shahr20_ir» فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.