سرپرست حوزه هنری قم معرفی شد

با حضور مسئولان و مدیران حوزه هنری و جمعی از مسئولان فرهنگی استان قم، هنرمندان و اصحاب رسانه، مراسم تودیع مجدالدین معلمی رئیس پیشین حوزه هنری قم و معارفه سید مهدی سیدین‌نیا سرپرست این حوزه برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرپرست حوزه هنری قم معرفی شد
شناسه : 260 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، ظهر چهارشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷ با حضور مسئولان و مدیران حوزه هنری و جمعی از مسئولان فرهنگی استان قم، هنرمندان و اصحاب رسانه، مراسم تودیع مجدالدین معلمی رئیس پیشین حوزه هنری قم و معارفه سید مهدی سیدین‌نیا سرپرست این حوزه برگزار شد. در ابتدای این دیدار محمدحسین آقابابایی معاون فرهنگی حوزه هنری قم ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حاضران برای حضور در این مراسم، معلمی را مدیری توصیف کرد که با آرامش و به دور از سر و صدا عملکردی تاثیرگذاری دارد.

در ادامه سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سخنانی مجدالدین معلمی را چهره دوست‌داشتنی دانست که جاذبه‌اش بیش از دافعه‌اش بود؛ خصوصیتی که امروزه در مسئولین کمتر یافت می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد که دو ارگان فرهنگی حوزه هنری و ارشاد اسلامی استان همچنان در کنار هم فعالیت و همکاری داشته‌باشند تا به نحو شایسته به همسویی امکانات و نیروها برای رسیدن به اهداف فرهنگی هنری بینجامد.

همچنین مجید مصلحی مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری ضمن تشکر از معلمی، این مراسم را تودیع مرسومی ندانست زیرا سمت کلان‌تری در حوزه هنری به او سپرده شده و نیرویی جاری و پرتوان در حوزه‌هنری‌ست. وی در ادامه به تعریف اهداف حوزه هنری پرداخت و درباره مسیر و سرفصل فعالیت‌های مهم این حوزه اشاره کرد و انتظارات خود از مجموعه حوزه هنری قم را برشمرد.

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری سید مهدی سیدین‌نیا را از بهترین مدیران استانی حوزه هنری دانست و انتخاب او را انتخابی تاکتیکی در جهت برآورده کردن مشکلات سخت افزاری و مالی حوزه هنری قم دانست. وی همچنین از سوابق سیدین‌نیا در اصفهان و آذربایجان شرقی گفت و او را مدیری توانمند در برطرف کردن نیازهای امور استان‌های حوزه هنری خواند.

در ادامه مجدالدین معلمی ضمن تشکر از جمع هنرمندان قمی از آنها خواست تا با دریغ نکردن همفکری و لطف‌شان او را در سمت جدیدش یعنی معاونت هنری حوزه هنری کشور یاری کنند. وی قم را صاحب هنرمندانی نامی دانست که گاه عملکردشان زیر سایه‌ی شخصیت مذهبی و سیاسی این شهر قرار می‌گیرد. معلمی یادآور شد که در استان قم در هر عرصه هنری که سرمایه‌گذاری شده نتیجه مطلوب و خوبی بدست آمده‌است.

مهدی سیدین نیا نیز ضمن ابراز خوشحالی از خدمت در قم و حضور در جوار کریمه اهل بیت، ایجاد زیر ساخت را نیاز حوزه هنری برای نیل به اهدافش دانست. وی فراهم کردن امکانات برای انتقال پیام انقلاب را مهم ارزیابی کرد. وی همچنین از حضور آقای معلمی و خدماتشان در حوزه هنری قم تقدیر و تشکر کرد و او را برادر مومن، صریح و آزاده خود خطاب کرد. شایان ذکر است که سیدین‌نیا ضمن عهده‌داری معاونت اجرایی اداره کل امور استان‌های حوزه هنری و با حفظ سمت به سرپرستی حوزه هنری قم منصوب شده‌است.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.