آمادگی سامانه ۱۳۷ برای مشارکت با طرح مردمی «هر خانه یک حسینیه»

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی سامانه ۱۳۷ برای مشارکت با طرح مردمی «هر خانه یک حسینیه» خبر داد و گفت: شهروندان با ثبت‌نام در سامانه می‌توانند اطلاعات مراسم خود را به‌صورت تلفنی ثبت کرده و سپس اطلاعات در کمترین زمان به دفتر تبلیغات ارجاع داده می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی سامانه ۱۳۷ برای مشارکت با طرح مردمی «هر خانه یک حسینیه»
شناسه : 25918 | انتشار : ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده، بازگشت به سنت‌های گذشته و برگزاری مراسم‌های عزاداری به شکل محله‌ای و در خانه‌ها را موردتوجه قرارداد و افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات بزرگ عزاداری، شهرداری آماده همکاری با برگزارکنندگان این مراسم‌های کوچک است.

وی از آمادگی سامانه ۱۳۷ برای مشارکت با طرح مردمی «هر خانه یک حسینیه» خبر داد و تصریح کرد: این طرح با همکاری و همیاری نیروهای جهادی، هیئت‌ها، مساجد و مراجع و نهادها تبلیغاتی، شهرداری و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در حال اجراست.

وی ادامه داد: تا زمان اجرای این طرح بیش از ۱۱ هزار نفر ساعت به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم بوده و با توجه به زیرساخت‌های مناسب ایجادشده امیدواریم این طرح و طرح‌های فرهنگی دیگر به‌خوبی اجرا شود.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم نحو استفاده مردم از این سامانه را تشریح و خاطرنشان کرد: شهروندان با ثبت‌نام در سامانه می‌توانند اطلاعات مراسم خود را به‌صورت تلفنی ثبت کرده و سپس اطلاعات در کمترین زمان به دفتر تبلیغات ارجاع داده می‌شود.

کلانترزاده تأکید کرد: سپس با توجه به زمان‌بندی اعلام‌شده از طرف شهروندان دفتر تبلیغات اسلامی مبلغ یا مبلغه را به مراسم اعزام کرده و شهروندان می‌توانند از یک تا چند روز با برگزاری مراسم در طرح «هر خانه یک حسینیه» شرکت کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.