افتتاح ۱۱۰ پروژه شهرداری قم به مناسبت هفته دولت

شهر بیست/ شهردار قم از افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح ۱۱۰ پروژه شهرداری قم به مناسبت هفته دولت
شناسه : 25886 | انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه شهرداری قم به این مناسبت، اظهار داشت: در مجموع برای این پروژه‌ها ۱۱۵ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن پروژه‌های متفاوت زیربنایی، ترافیکی و … در این مجموعه ۱۱۰ پروژه‌ای افزود: بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها به اهدافی مانند ایجاد نشاط اجتماعی و بهبود سیما و منظر و محیط زیست شهری مربوط هستند و بخش دیگر با توجه به پیاده‌راه سازی و شهرسازی انسان محور طراحی شده‌اند.

شهردار قم، اجرای فاز اول و دوم رینگ دوم مسجد مقدس جمکران را از جمله پروژه‌های هفته دولت امسال دانست و گفت: برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۴۱ هزار متر زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

وی به بهبود عبور و مرور شهری در قالب پروژه‌های بهسازی آسفالت در شهرداری قم اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها از خیابان یاسمن و انسجام در منطقه چهار تا بلوار عابدی و بلوار نواب در منطقه سه امتداد داشته و برای آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

سقائیان‌نژاد به پروژه‌های زیربنایی که به مناسبت هفته دولت امسال در شهر قم افتتاح می‌شود اشاره کرد و افزود: احداث بلوار کوه سفید، احداث رمپ جنوبی تقاطع شهید محلاتی، احداث ۳۰ متری سنگبری‌ها و تکمیل خیابان شهید رسول دادخواه از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی با اشاره به اهمیت پروژه های مربوط به سیما و منظر و نشاط شهری در میان ۱۱۰ پروژه افتتاح شده در هفته دولت خاطرنشان کرد: احداث محوطه اول باغ موزه دفاع مقدس، احداث بوستان صداقت، محوطه‌سازی در بوستان علوی و همچنین توسعه و بهسازی بوستان فراشهری ولایت از جمله پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح می‌شود.

شهردار قم به چند پروژه نورپردازی و ایجاد و نصب المان شهری اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در کنار تلاش برای تکمیل زیرساخت های شهری می‌توانند اثر خوبی بر نشاط شهروندان و القای امیدواری در میان مردم قم داشته باشند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.