عدم اجرای محدودیت‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر قم در ایام محرم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از برپایی مراسم عزاداری در پارکینگ جانبازان خبر داد و گفت: به علت عدم برگزاری مراسم عزاداری در حرم مطهر و همچنین ممنوعیت حرکت دسته‌جات در خیابان‌های منتهی به حرم، امسال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر اجرا نمی‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عدم اجرای محدودیت‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر قم در ایام محرم
شناسه : 25838 | انتشار : ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک ضمن تسلیت آغاز ماه محرم، اظهار داشت: متأسفانه امسال برگزاری مراسمات ماه محرم با توجه مصوبات ستاد ملی کرونا مانند سال‌های قبل برگزار نمی‌شود.

وی، تغییر شیوع برگزاری عزاداری در دهه نخست ماه محرم را موردتوجه قرار داد و افزود: برگزاری روضه‌های خانگی و با تعداد افراد کمتر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرارگرفته تا سلامت شهروندان حفظ شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اعلام آمادگی شهرداری قم در ارائه خدمات در ماه محرم خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا شهرداری مکان‌ها و بوستان‌های شهر را برای برگزاری مراسم در اختیار هیئت‌ها قرار داده است.

نیک از برپایی مراسم عزاداری در پارکینگ جانبازان نیز خبر داد و تصریح کرد: به علت عدم برگزاری مراسم عزاداری در حرم مطهر و همچنین ممنوعیت حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌های منتهی به حرم امسال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر اجرا نمی‌شود.

وی از شهروندان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل بیماری کرونا همکاری لازم را داشته و تأکید کرد: ارائه خدمات شهرداری بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مشخص‌شده و در صورت اجرای محدودیت‌های ترافیکی به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.