انتصاب چهره‌های جدید در فوتبال قم

شهر بیست/ سرپرست هیئت فوتبال استان قم، مسئولان جدید کمیته‌های مختلف را معرفی و منصوب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتصاب چهره‌های جدید در فوتبال قم
شناسه : 25671 | انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سرانجام در مرداد ماه با پیگیری‌های استانداری و اداره کل ورزش و جوانان قم، هیئت فوتبال قم از تعطیلی خارج شد و قدرت‌الله باقری با تحویل گرفتن ساختمان هیئت فوتبال، رسما فعالیت خود را در این هیات ورزشی پرمخاطب آغاز کرد و فوتبال قم را از حالت تعطیلی و خواب بار دیگر احیا کرد.

پس از این تحولات، هیئت فوتبال استان قم در تلاش برای حضور چهره‌های موفق و تاثیرگذار در بدنه خود، جلسه‌ای برگزار کرد و در پس از این جلسه دکتر قدرت‌الله باقری سرپرست این هیئت ورزشی در احکام جداگانه‌ای مسوولان کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال را معرفی و منصوب کرد.

بر این اساس جواد رنگرز جدّی که در هیئت قبل مسئولیت کمیته برگزاری مسابقات را بر عهده داشت در این جایگاه ابقاء شد، علی شریفی همانند گذشته در کمیته جوانان به فعالیت خود ادامه خواهد داد، رضا بمانی نیز پس از عملکرد موفق در کمیته فوتسال بار دیگر در این کمیته ماندنی شد.

مهدی رضایی‌نژاد مربی سابق تیم صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان مسئول کمیته توسعه فنی هیئت فوتبال قم منصوب شد، رضا غفاری ریاست کمیته داوران را پذیرفت و سرانجام حسین گنجیان مربی بدن‌ساز تیم‌های لیگ برتری فوتبال و فوتسال قم مسئولیت کمیته آموزش را بر عهده گرفت.

نگاهی به چهره‌های معرفی شده در هیئت جدید فوتبال قم نشان می‌دهد که قدرت‌الله باقری و همکارانش برخلاف تصور برخی‌ها که گمان می‌کردند این هیئت به دنبال تسویه حساب‌های شخصی است، چنین چیزی اتفاقی نیفتاد و بنا بر صلاحیت‌ها و عملکرد مثبت کمیته‌های هیئت سابق، برخی از آنها در سمت خود ابقا شده‌اند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.