توزیع ۱۰۷ هزار تن آسفالت از ابتدای سال در قم

شهر بیست/ سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع ۱۰۷ هزار تن آسفالت در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۱۰۷ هزار تن آسفالت از ابتدای سال در قم
شناسه : 25624 | انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اهمیت و میزان تولید آسفالت برای معابر و خیابان‌ها شهری، اظهار کرد: تولید آسفالت از سال ۹۵ در دستور این سازمان قرار گرفت و با توجه به محدودیت‌ها در تولید و توزیع آسفالت، در اجرای پروژه‌های عمرانی خللی ایجاد نشد و با وجود همه محدودیت‌ها با رعایت پروتکل‌ها به کار خود ادامه دادیم.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: در چهارماهه نخست امسال در تولید و پخش آسفالت ۱۰۷ هزار تن آسفالت تولید و توزیع‌شده که ۱۰ درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش نشان می‌دهد و ۸۰۰ هزار متر سطح شهر در این مدت با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان آسفالت شده است.

میریک امامی عنوان کرد: در زمینه آسفالت علاوه بر اجرای پروژه‌هایی که در دست اقدام داریم، باید شهروندان موارد درخواستی خود را به مدیران شهری اعلام کنند تا بر اساس اولویت و نیازسنجی به برنامه‌ریزی برای آسفالت در سطح شهر بپردازیم.

وی با بیان اینکه احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) توسط توسعه و عمران و با مشارکت شهرداری انجام شد، تصریح کرد: بحث بدنه و املاک توسط مسئولان سرمایه‌گذاری در حال انجام است و همه سرمایه‌گذاران به پروژه دعوت و محور فرهنگی برای آن تعریف‌شده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در طول ۷ کیلومتر فاصله میان حرم و جمکران در بلوار پیامبر اعظم(ص)، زائرسرا و هتل‌سازی و مجتمع‌های تجاری در بدنه بلوار تعریف‌شده است که با مشارکت سرمایه‌گذاران به سرانجام می‌رسد.

میریک امامی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اقدام این سازمان را موردتوجه قرار داد و افزود: در حال حاضر نیز پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) و تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) و بلوار جمهوری و رمپ ۹ دی و رینگ جمکران و شهدای روحانیت و بوستان غدیر از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

وی در مورد بودجه سازمان، گفت: این سازمان با رویکرد اجرای پروژه‌های عمرانی به همراه درآمدزایی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد و امسال با توجه به مصوبه شورای سازمان، بودجه ۱۵۰ میلیارد تومان است و باید در قبال آن درآمد کسب کند تا ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم نحوه رسیدن به بودجه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب پیمانکاری با شهرداری، سازمان‌های تابعه و حتی با شهرداری‌های اقماری استان وارد مذاکره می‌شویم و قرارداد منعقد می‌شود و در قبال این آسفالت و فروش جداول و مصالحی تولید شده، یک درآمدی حاصل می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.