تداوم فعالیت روزبازارهای قم با یک‌سوم ظرفیت

شهر بیست/ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از فعالیت روزبازارهای قم با یک‌سوم ظرفیت خبر داد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی تا حدود زیادی در روزبازارهای شهری رعایت می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تداوم فعالیت روزبازارهای قم با یک‌سوم ظرفیت
شناسه : 25381 | انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به ساماندهی روزبازارها در سطح شهر قم، اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا، ۱۳ بازار به‌صورت خودجوش مانند جمعه‌بازار، شنبه‌بازار و دیگر ایام هفته فعال بودند، اما با توجه به شرایط خاص کشور در کرونا بازارها در سه ماه نخست شیوع بیماری در قم به‌طور کامل تعطیل شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در جهت حمایت از اقشار ضعیف فعال در بازارهای هفتگی، جلسات متعددی برگزار و قرار شد در چهار مکان روز بازار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برپا شود، افزود: در هر بازاری، ۹۰۰ نفر در طول هفته در گردش بودند که تصمیم گرفته شد به یک‌سوم این جمعیت تقلیل یابد و ۲۵۰ نفر با در اختیار داشتن دستکش و ماسک در بازار حضور یابند و محدودیت‌هایی نیز از نظر فروش مواد غذایی باز و کهنه‌فروشی اعمال شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به این ضوابط بیش از یک ماهی است که روز بازارها با تعداد محدودی از فروشندگان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه طبق بررسی‌های انجام‌شده بسیاری از تخلفات شهری ارتباط مستقیمی با آسیب‌های اجتماعی دارد، ابراز کرد: نسبت به گذشته وضعیت بهتری در مدیریت شهر در مقابله با تخلفات داریم و بر روی چهار شاخص بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم یادآور شد: همراهی شهروندان در انجام مأموریت‌ها و حضور دستگاه قضائی و دادستانی و معاونین در حمایت از سیستم شهرداری در رعایت قوانین جای قدردانی دارد تا بتوانیم خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهیم.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.