برگزاری ۴۰ جُنگ‌ شادمانی ویژه دهه ولایت در قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: بیش از ۴۰ جُنگ‌ شادمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه ولایت در قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ۴۰ جُنگ‌ شادمانی ویژه دهه ولایت در قم
شناسه : 25313 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی گفت: شهرداری قم از ابتدای شیوع کرونا با دو هدف رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان و ایجاد آرامش در خانواده و ماندن در خانه برنامه‌های خود را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم افزود: بخشی از تلاش شهرداری در واحدهای خدمت‌رسانی و تبلیغات شهری و تذکرات بهداشتی و راه اندازی مشاوره خانواده توسط فرهنگسرای جوان و دوره‌های خانواده محور به صورت مجازی و برنامه اینترنتی در قالب توصیه‌های روانپزشکی و دینی و ابتم های نمایشی بود.

مقیمی افزود: اجرای جُنگ‌ شادمانی همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، کار بسیار سختی است و در ایام ولایت ۴۰ جُنگ‌ شادمانی در قم با موضوعات مختلف طراحی شده است که در آن علاوه بر بزرگداشت ایام از قربان تا غدیر، توصیه‌های بهداشتی برای شهروندان ارائه شد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی در قالب‌های هنری و انیمنشن و فیلم از طرف هنرمندان قمی تولید می‌شود که تعدادی از آثار مورد حمایت قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در قم، هنرمندان زیادی در زمینه مقابله با کرونا به تولید محتوا و آثار پرداختند اما حمایت چندانی از سوی دستگاههای اجرایی وجود ندارد، شهرداری قم در حد بضاعت در تلاش است تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود، اما باید تمامی سازمان‌ها و دستگاهها در حمایت از هنرمندان به میدان بیایند تا بتوان با بهره‌گیری از هنر در مقابله با کرونا موفق شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان کرد: اگر جوانان هنرمند به هر شکلی مورد حمایت قرار بگیرند، آثار بهتری در فضای شهر تولید شوند، ما نیز ابزارهای تبلیغی و بدنه اتوبوس‌ها در حوزه تبلیغات و ارتقای سطح آگاهی مردم استفاده می‌کنیم.

مقیمی تصریح کرد: همه بسترها باید در خدمت فرهنگ‌سازی و پیشگیری از شیوع کرونا باشد، ضمن اینکه دیگر نیازهای شهروندان را در قالب برنامه‌های هنری و فرهنگی به ویژه در فضای مجازی مد نظر قرار دهیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.