«روز خبرنگار» به روز پمپاژ واژه‌های قشنگ تبدیل شده/ کسی به فکر اصحاب رسانه نیست

شهر بیست/ در بیانیه انتقادی خانه مطبوعات قم که به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد، تأکید شده است: روز خبرنگار در کشور ما به روز پمپاژ واژه‌های قشنگی تبدیل شده که فقط سالی یکبار از آنها استفاده می‌شود؛ مسئولان به بخشی از آنچه که امروز در رابطه با خبرنگار و عرصه خبر می‌گویند، عمل کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«روز خبرنگار» به روز پمپاژ واژه‌های قشنگ تبدیل شده/ کسی به فکر اصحاب رسانه نیست
شناسه : 25293 | انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در بیانیه خانه مطبوعات قم که با امضای مرتضی داستانی مدیر خانه مطبوعات در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، آمده است:

نون والقلم و ما یسطرون

۱۷ مرداد روز خبرنگار مصادف شده است با عید سعید غدیرخم تا کام روزنامه‌نگاران و خبرنگاران روشن‌ضمیر با عدالت خواهی و کمال جویی علی گونه عطرآگین شود و پنجره دیگری به روی مدعیان طلایه‌داری و روشنگری در جامعه گشوده شود.

خانه مطبوعات استان قم ضمن پاسداشت این روز، یاد و خاطره شهید صارمی و همه شهیدان اهل قلم و جهادگران عرصه آگاهی و مدافعان حقیقت را گرامی می‌دارد و این روز را به همکاران پرتلاش صدیق و وارسته که قلم خود را در راه خدمت و رضایت خدا و مردم به کار گرفته‌اند تبریک و تهنیت گفته و امیدوار است، مسئولان به بخشی از آنچه که امروز در رابطه با خبرنگار و عرصه خبر می‌گویند عمل کنند.

باید در این روز اذعان کرد که اصحاب رسانه‌ای کشور این روزها همانند قاطبه مردم دوران پرمشقت و دشواری را می‌گذرانند. همه از اصحاب رسانه انتظار دارند ولی متاسفانه کسی به فکر آنها نیست.

روز خبرنگار در کشور ما به روز پمپاژ واژه‌های قشنگی تبدیل شده است که فقط سالی یکبار از آنها استفاده می‌شود. مناسبات بین مسئولان و رسانه‌ها و خبرنگاران بسیار آفت زده شده است و اگر این روند اصلاح نشود به اعتماد مردم به رسانه‌ها ضربه زیادی وارد خواهد شد و اثرگذاری آنها را ناچیز خواهد کرد.

خانه مطبوعات بر خود لازم می‌داند در این روزها که ویروس کرونا مخاطرات خود را به همه شئون جامعه سایه انداخته به زحمات و تلاش‌های همه دست اندرکاران سلامت و مدیران استان ارج نهاده و از تلاش‌های بی‌وقفه همکارانمان در جهت ایفای رسالت خود در این برهه خطیر تقدیر نماید.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.