امسال سال طلایی برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی قم است

شهر بیست/ رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سال جاری، سال طلایی برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ورزشی و تفریحی است، دراین‌باره یکی از پروژه‌های مهم تقاطع سه سطحه میدان حضرت ولی‌عصر(عج) که بخش عمده آن در چند روز آینده، آماده بهره‌برداری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امسال سال طلایی برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی قم است
شناسه : 25139 | انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالله جلالی با اشاره به وضعیت عمرانی و خدماتی در حوزه مدیریت شهری قم، اظهار داشت: در این دو بخش نسبت به گذشته شرایط مطلوبی داریم، هرچند تا وضعیت ایده‌آل فاصله داشته و باید بسترها فراهم شود، هرچقدر بتوانیم خدمات شهری و مدیریت شهری را الکترونیکی کنیم به سمت توسعه بیشتری حرکت می‌کنیم.

وی درباره اجرای پروژه‌های مهم شهر قم، ابراز کرد: امسال، سال طلایی برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ورزشی و تفریحی است، دراین‌باره یکی از پروژه‌های مهم تقاطع سه سطحه میدان حضرت ولیعصر(عج) که بخش عمده آن در چند روز آینده، آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم زیرگذر بلوار فردوسی است که در حدود سه کیلومتر میدان نماز را به کلهری متصل می‌کند و امسال به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد و زیرگذر آن ۱۵ شهریور آماده افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تملکات ادامه پروژه به سمت یاسمن در سالاریه در حال انجام است که بخشی از میدان ارتش به سمت یادگار امام و بلوار امام علی(ع) در دست اجراست و یکی از پروژه‌های بسیار مهم و رینگ‌های حمل‌ونقلی و تأثیرگذار به شمار می‌رود.

جلالی گفت: یکی دیگر از پروژه‌های مهم و خاص، شهربازی بوستان غدیر است که نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین عمده کار فیزیکی باغ پرندگان انجام‌شده و در شهریور به بهره‌برداری می‌رسد و طبق قرارداد پرندگان با سرمایه‌گذار حدود ۹۰ گونه و ۳۵۰۰ پرنده مستقر می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.