صلح در فوتبال قم/ رونمایی از هیئت جدید بعد از ۷۵ روز تعلیق

شهر بیست/ هیئت فوتبال استان قم به دنبال توافق اداره کل ورزش و جوانان قم و فدراسیون فوتبال بعد از ۷۵ روز تعلیق و بلاتکلیفی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صلح در فوتبال قم/ رونمایی از هیئت جدید بعد از ۷۵ روز تعلیق
شناسه : 25071 | انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، از ۲۸ اردیبهشت ماه امسال که مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان قم برگزار شد و تصمیم به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیئت ورزشی گرفت، تمام فعالیت‌های فوتبالی در قم به حالت تعلیق درآمده و ساختمان اداری این هیئت ورزشی نیز تعطیل شد.

در واقع مناقشاتی که وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال بر سر اساسنامه ارسالی به فیفا داشت، دامن فوتبال قم را هم گرفت و این اختلاف نظر دو نهاد، منجر به تعطیلی بیش از دو ماه هیئت فوتبال استان قم شد، اتفاقی که آسیب‌های زیادی را به پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی قمی‌ها یعنی فوتبال و فوتسال زد.

بعد از مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان قم که رای به برکناری کریم بهرامی داد، در روزهای آغازین خرداد ماه قدرت‌الله باقری از سوی سرپرست فدراسیون به عنوان سرپرست هیئت فوتبال قم معرفی شد اما اداره کل ورزش و جوانان به دلیل اختلاف‌هایی که بین وزارت‌خانه و فدراسیون وجود داشت، این معرفی را به رسمیّت نشناخت و ساختمان هیئت را هم تحویل هیئت جدید نداد.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه روز نهم مرداد ماه نامه‌ای از فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال قم ارسال شد که در آن خطاب به قدرت‌الله باقری سرپرست هیئت فوتبال قم آمده: پیرو ابلاغ شماره ۹۹۱۱۰۰۳ مورخ ۷/۳/۱۳۹۹ و با عنایت به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان قم که طی نامه شماره ۱۰۷۷/م/۸۶/ح مورخ ۶/۵/۱۳۹۹ به این فدراسیون واصل گردیده است و همچنین با توجه به درایت، تعهد و تخصص جنابعالی، امید است در سمت سرپرستی هیئت فوتبال استان قم و ضمن انجام فرآیند انتخابات در راستای سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

بدین‌ترتیب دعواهایی که بعد از برکناری بهرامی در فوتبال قم ایجاد شده بود به پایان رسید و در واقع صلح در فوتبال قم برقرار شد تا قدرت‌الله باقری از این پس سکان به گل نشسته هیئت فوتبال قم را در دست گرفته و این هیئت را که منتقدان زیادی داشت تا برگزاری مجمع انتخابات هدایت کند.

نوشته های مشابه
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.