خداحافظی تهامی با اداره‌کل زندان‌ها/ سرپرست جدید اداره‌کل زندان‌های قم معرفی شد

شهر بیست/ آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره‌کل زندان‌های قم با حضور رئیس‌کل دادگستری استان برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خداحافظی تهامی با اداره‌کل زندان‌ها/ سرپرست جدید اداره‌کل زندان‌های قم معرفی شد
شناسه : 24914 | انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵   پرینت
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، آیین تکریم حجت الاسلام سید علی تهامی، مدیرکل سابق و معارفه حجت الاسلام  رضا رستمی به سمت سرپرستی اداره کل زندان‌های قم با حضور حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم و فراهانی سرپرست معاونت قضایی و اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان‌های کشور و اعضای شورای قضایی استان قم در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.

حجت الاسلام مظفری در این نشست با اشاره به خدمات ارزنده انجام شده در اداره کل زندان‌های استان در زمان تصدی حجت الاسلام تهامی بیان کرد: با تعامل سازنده دستگاه قضایی استان قم و همکاری دادستان و همکاران قضایی در زمان شیوع کرونا ویروس با اعزام بیش از ۵۲ درصد از زندانیان به خارج از زندان، بحران به نحوه شایسته مدیریت شد والحمدالله شاهد هیچ گونه آسیبی نبودیم.

رئیس کل دادگستری استان قم افزود: در راستای اجرایی کردن سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری عملکرده فوق العاده‌ای داشته ایم تا جایی که حتی یک نفر زندانی مهریه در زندان‌های قم نداریم.

وی با اشاره به فلسفه زندان در اسلام و اهمیت جایگاه اصلاح و تربیت و نقش بازدارندگی مجازات، گفت: زندان باید به کسانی اختصاص پیدا کند که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند و کار با چنین اشخاصی سخت و طاقت فرساست.

رئیس کل دادگستری قم با بیان ابنکه تربیت جامعه هدف کار دشواری است، گفت: به دلیل احیای فلسفه احکام اسلام و نقش تربیتی انسان‌ها به عنوان اشرف مخلوقات که به انبیا محول شده امر زندانبانی امر مقدسی است و امیدوارم با حضور آقای رستمی شاهد تحولات عظیم در امر زندانبانی با ارائه برنامه‌های ویژه فرهنگی باهدف اصلاحی و بازدارندگی باشیم تا ان‌شاءالله در این دوره تحول اهداف متعالی نظام محقق بشود.
نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.