ایجاد ۱۰ مرکز عرضه دام و ۵ مرکز ذبح شرعی در عید قربان

شهر بیست/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به ایجاد ۱۰ مرکز عرضه دام و ۵ مرکز ذبح شرعی در عید قربان توسط شهرداری قم، گفت: تمام اقدامات در راستای مصوبات ستاد ملی بحران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایجاد ۱۰ مرکز عرضه دام و ۵ مرکز ذبح شرعی در عید قربان
شناسه : 24860 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به تصمیمات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: برای جلوگیری از تجمع در کشتارگاه صنعتی شهرداری قم با توجه به شیوع و گستردگی بیماری کرونا، شهرداری قم نسبت به استقرار جایگاه عرضه و ذبح دام قربانی، در نقاط مختلف شهر اقدام کرده است.

وی افزود: ۱۰ مرکز عرضه دام و ۵ مرکز ذبح بهداشتی و شرعی در بلوار دانش (کشتارگاه صنعتی قم)، میدان رسالت ابتدای بلوار بسیج، بلوار ۱۵ خرداد ابتدای خیابان محتشم کاشانی، بلوار یادگار حضرت امام(ره) جنب دبستان ایزدی، بلوار امام علی(ع) ابتدای خیابان شهید بادیان، بلوار غدیر انتهای کوچه ۷، بلوار جمهوری اسلامی روبه‌روی مخابرات، جمکران ابتدای جاده امامزاده علیرضا(ع) جنب بوستان نیاز، بلوار حضرت معصومه(س) ابتدای بلوار شهید تهرانی مقدم و پردیسان بلوار سلمان جنب فروشگاه همشهری در راستای ارائه خدمات‎رسانی به شهروندان در روز عید سعید قربان دایر شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه انجام این امر با رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی انجام می‎پذیرد، اظهار داشت: در جایگاه‎های مذکور نمایندگان دامپزشکی، بهداشت، ناظرین شرعی، سازمان میادین میوه و تره‎بار و سازمان کشتارگاه، اداره کل تخلفات شهری و اکیپ‌های ویژه خدمات شهری مناطق هشتگانه حضور مستمر دارند.

میرهادی در خصوص نظارت بر سلامت دام‌ها افزود: در تمامی جایگاه‎ها، با حضور دامپزشک نظارت دقیق انجام می‎شود و برای جلوگیری از عرضه دام غیربهداشتی در سطح شهر نیز هماهنگی لازم با اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و نیروی انتظامی انجام پذیرفته است که از فروش غیرمجاز دام جلوگیری کنند.

وی همچنین از آمادگی کامل کشتارگاه صنعتی شهرداری قم جهت خدمات‎رسانی به شهروندان در روز عید سعید قربان از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ خبر داد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: از شهروندان محترم تقاضا داریم به جهت رعایت پروتکل‎های بهداشتی از ازدحام و حضور بیش از یک نفر در مراکز عرضه و ذبح دام خودداری کنند. شهروندانی که برای تهیه دام و ذبح آن به مراکز مجاز مراجعه می‎کنند، حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.