اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در ایام دهه ولایت

شهر بیست/ معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی» در گام جدید، برای فرهنگ سازی و اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) با هدف توزیع میان نیازمندان، طرح مشارکت در نذر قربانی را در ایام دهه امامت و ولایت را اجرایی می کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در ایام دهه ولایت
شناسه : 24832 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی امروز در جمع خبرنگاران گفت: «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی» در گام جدید فعالیت خود پس از ماه های شعبان و رمضان در ایام دهه ولایت نیز طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) را دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه در گام نخست فعالیت این قرارگاه بالغ بر۲۰ تن گوشت و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین فقرا و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد، بیان کرد: این طرح از هفتم لغایت ۲۱ مرداد در ایام اعیاد قربان و غدیر با هدف هم افزایی گروه های جهادی جهت ارائه خدمات اجتماعی و استفاده از ظرفیت های اجتماعی مسجد مقدس جمکران برای کمک رسانی به محرومین جامعه اجرا می شود.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: مسجد مقدس جمکران در گام جدید، برای فرهنگسازی و اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(علیه السلام) و بسترسازی برای اقبال بیش از پیش آحاد مردم به این امر مبارک، طرح مشارکت در نذرقربانی را در ایام دهه امامت و ولایت را اجرایی می کند.  

صدوقی افزود: در این طرح برای مساجد و آستان های مقدس امامزادگان قم، مشارکت و کمک مسجد مقدس جمکران درنظر گرفته شده تا ضمن قربانی، اقدام به توزیع گوشت در پیرامون مساجد و امام‌زادگان کنند.

وی با اشاره به اینکه برای توزیع گوشت قربانی توسط مشارکت کنندگان نیز تمهیداتی صورت گرفته و شرایطی وجود دارد که در صورت درخواست قربانی کنندگان اعلام می شود، گفت: برای افراد عادی نیز که در این ایام اقدام به قربانی با هدف توزیع برای مردم مستضعف کنند  توسط مسجد مقدس جمکران شرایط مشارکت در نظر گرفته شده است.

گفتنی است بانیان و خیرین می توانند با شماره گیری# ۳۱۳*۷۸۰* در این  طرح مؤمنانه شرکت کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.