بانوان ورزشکار قم به عنوان الگوهای حجاب و عفاف تجلیل شدند

شهر بیست/ هفت تن از بانوان قمی در جایگاه نایب‌رئیس هیئت، مربی تیم ملی و ورزشکار قهرمان به عنوان مروّجین و الگوهای اخلاق، حجاب و عفاف در ورزش قم تجلیل و قدردانی شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بانوان ورزشکار قم به عنوان الگوهای حجاب و عفاف تجلیل شدند
شناسه : 24827 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، تجلیل از بانوان ورزشکار قم به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و اداره کل امور بانوان استانداری قم در سالن کنفرانس ورزش و جوانان برگزار و از هفت بانوی قمی در جایگاه نایب‌رئیس هیئت، مربی و ورزشکار قهرمان تجلیل و قدردانی شد.

این مراسم با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان، صدیق مدیر کل امور بانوان استانداری قم، ابراهیم‌آبادی مسئول بسیج جامعه زنان استان قم، سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و از خانم‌ها فاطمه متقی‌کاشانی، فریبا علی‌محمدی، مریم منصوریان، فاطمه طباطبایی، پریسا حیدری، خدیجه رضایی و ثریا پارس‌لاری تجلیل شد.

*قدردانی از مربی قمی تیم ملی در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن

فاطمه متقی‌کاشانی نایب‌رئیس سابق هیئت تیراندازی با کمان استان قم و یکی از چهره‌های شناخته شده ورزش زنان قم است که در سال ۲۰۱۲ هدایت تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات پارالمپیک لندن را بر عهده داشت و با هدایت وی، ایران برای نخستین‌بار موفق به کسب مدال طلای تاریخ بازی‌های پارالمپیک شد.

*تجلیل از نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم

فریبا علی‌محمدی دیگر الگوی اخلاق، حجاب و عفاف در ورزش بانوان قم است که هم اکنون مسئولیت نایب‌رئیسی هیئت انجمن‌های ورزشی رزمی استان قم را بر عهده دارد، هیئتی که به واسطه جمعیت فراوان ورزشکار سازمان یافته یکی از هیئت‌های موفق و مدال‌آور استان قم محسوب می‌شود.

*منصوریان مربی شاخص ووشو زنان قم

سومین بانویی که در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان و مروّج حجاب و عفاف در ورزش زنان استان قم مورد تجلیل قرار گرفت، مریم منصوریان است که سال‌ها مسئولیت نایب‌رئیسی بانوان هیئت ووشو استان قم را بر عهده داشت و یکی از مربیان موفق، شاخص و با تجربه ووشو قم محسوب می‌شود.

*طباطبایی الگوی حجاب و عفاف در ورزش همگانی

در این مراسم که به عنوان بخشی از جشنواره میراث مادری برگزار شد، فاطمه طباطبایی‌ دیگر بانوی موفق ورزش قم نیز مورد تجلیل قرار گرفت، بانویی که در رشته همگانی به عنوان یکی از هفت الگوی اخلاق، حجاب و عفاف به این مراسم دعوت شده بود اما به دلیل مشغله کاری به مراسم نرسید.

*تجلیل از پارس‌لاری پرمدال‌ترین بانوی ورزشکار

ثریا پارس‌لاری که به واسطه حضور در چندین رقابت بین‌المللی، آسیایی و جهانی در ترکیب کاروان ورزشکاران فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء ایران و کسب عناوین متعدد از وی به عنوان پرمدال‌ترین و پرافتخارترین بانوی ورزش ایران یاد می‌شود، در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.

*حیدری قهرمان ووشو زنان ایران

پریسا حیدری یکی از دختران ورزشکار جوان و خوش‌آتیه استان قم است که از سنین نوجوانی و جوانی عضو تیم‌های اعزامی قم به رقابت‌های مختلف رزمی بوده و همراه با تیم‌های منتخب ایران موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ از میادین برون‌مرزی نیز شده است، بانویی که آخرین افتخار وی کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی پیکارهای ووشو سال ۱۳۹۸ ایران بود و به تیم ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی نیز راه یافت.

*رضایی ورزشکار و مربی نمونه ورزش‌های رزمی

خدیجه رضایی دیگر دختر جوان و پرتوان ورزش‌های رزمی استان قم به شمار می‌رود که ورود وی به عرصه قهرمانی تقریبا همزمان و همگام با پریسا حیدری بود و این دو قهرمان در کنار یکدیگر افتخارات زیادی را برای ورزش قم کسب کردند، ورزشکاری که هم اکنون کار مربیگری را نیز به عنوان یکی از بانوان و دختران با حجاب قم در باشگاه‌های اختصاصی بانوان انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.