راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در مسجد مقدس جمکران

شهر بیست/ مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران از راه اندازی کارگاه تولیدی با ظرفیت هفتگی دو هزار ماسک به همت خادمان این مکان مقدس خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در مسجد مقدس جمکران
شناسه : 24667 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مجید سلیمیان با اشاره به اینکه پس از بازگشایی این مکان مقدس تمام تلاش خادمان مسجد مقدس جمکران بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور ایجاد آرامش خاطر در زائران مسجد مقدس جمکران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است، اظهار کرد: پیرو تاکید تولیت مسجد مقدس جمکران مبنی بر فراهم کردن امکانات لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در این مکان مقدس، کارگاه تولید ماسک در این مکان مقدس راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این کارگاه به همت خادمان مسجد مقدس جمکران با ظرفیت تولید دو هزار عدد ماسک در هفته راه اندازی شده که محصولات این کارگاه قابلیت شستشو و استفاده مجدد را نیز دارد .

مدیر پشتبانی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این ماسک ها جهت استفاده خادمان مسجد تولید می شود، گفت: بخشی از این ماسک ها نیز در قالب بسته های بهداشتی بین زائران عرضه می شود.

سلیمیان با بیان اینکه طبق پروتکل های بهداشتی ارائه ملزومات عبادی همچون مهر و تسبیح در مسجد مجاز نیست، ابراز کرد: برای رفع نیاز زائران بسته هایی حاوی مهر، تسبیح، ماسک، دستکش و لیوان یکبار مصرف تهیه شده که با قیمت تمام شده درورودی های این مکان مقدس به زائران عرضه می شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی اماکن این مسجد مقدس در سه شیفت به صورت کامل ضد عفونی می شود، خاطرنشان کرد: اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در مسجد مقدس جمکران با تمام توان تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.