پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج در قم

شهر بیست/ مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درقالب وام ازدواج به جوانان پرداخت شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج در قم
شناسه : 24641 | انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، رسول منعم ظهر امروز هم زمان با هفته ازدواج در نشست با اصحاب رسانه که در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به کسب رتبه دوم در پرداخت تسهیلات وام ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: سال گذشته سه هزار ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب وام‌های ازدواج به جوانان در شرف ازدواج پرداخت شده است.

به گفته وی، این وام از ۳ میلیون برای هر زوج بود که این وام امسال به همت دولتمردان به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته‌است هر زوج جوان در ابتدای زندگی می‌توانند از ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام ازدواج برخوردار باشند که این تسهیلات در کمترین زمان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

*۱۱۰ جهیزیه برای نوعروسان قمی

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در بخش دیگری از گفت و گوی خود با خبرنگاران از تامین ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی خبر داد گفت: این جهیزیه از سوی هلال احمر و خیرین در هفته ازدواج در اختیار نوعروسان قرار خواهد گرفت.

منعم افزود: مراحل قانونی مجمع خیرین ازدواج از سال گذشته آغاز شده که با راه اندازی رسمی این مجمع، کمک بسیار زیادی به امر ازدواج به ویژه برای زوج‌های نیازمند خواهد بود.

وی در ادامه این نشست از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مزدوجان گفت و افزود: ۳۷۰ دوره آموزشی قبل، حین و پس از ازدواج، برای ازدواج موفق جوانان برگزار شده است هم چنین تقویت و گسترش مراکز مشاوره و تقویت و راه اندازی مجمع خیرین ازدواج و جشنواره‌های متعدد پیرامون ازدواج، در برنامه‌های این نهاد است.

به گفته وی، راه اندازی پویش‌های برگزاری یک ازدواج آسان و ساده از مهم‌ترین برنامه امسال در زمینه ازدواج با توجه به شرایط بحران کرونا است

گفتنی است؛ ۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج از سوی اداره کل ورزش و جوانان قراراست در هفته ازدواج برگزار شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.