پارکینگ طبقاتی در خیابان امام خمینی(ره) احداث می‌شود

شهر بیست/ سرپرست شهرداری منطقه سه قم گفت: روبه‌روی اداره دارایی در خیابان امام، گاراژی توسط شهرداری با ۲۲۰۰ متر تملک و تمام اقدامات اولیه انجام‌شده که پارکینگ طبقاتی در آن احداث می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پارکینگ طبقاتی در خیابان امام خمینی(ره) احداث می‌شود
شناسه : 24514 | انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به اهمیت تأمین پارکینگ در سطح منطقه سه، اظهار داشت: ۲۹ لکه در منطقه سه برای احداث پارکینگ دیده‌شده و در این میان دو لکه‌ها مهم‌ترین آن است.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه پارکینگ در تقاطع کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره) در ۱۴۲۷ مترمربع و ۱۲ ملک بوده که تملک‌هایی در دست اقدام داریم، ابراز کرد: دراین‌باره سه ملک تا ۲۰ میلیارد ریال سال قبل خریداری‌شده و دو مورد دیگر امسال انجام می‌شود که در این زمینه ۳۰ میلیارد ریال اعتبار داریم.

روحانی خاطرنشان کرد: یک لکه هم در تقاطع کیوانفر و ۷ تیر جانمایی شده و شامل ۱۱۵۰ متر در کوچه ۱۳ بوده که استارت آن خورده شده است.

وی با تأکید بر اینکه روبه‌روی اداره دارایی در خیابان امام، گاراژی توسط شهرداری با ۲۲۰۰ متر تملک و تمام اقدامات اولیه انجام‌شده که پارکینگ طبقاتی در آن احداث می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر در این محدوده یک پارکینگ سطحی خصوصی نیز فعال است.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم عنوان کرد: اقدامات اولیه در مورد ایجاد پارکینگ طبقاتی در گاراژ واقع در خیابان امام انجام‌شده و مشغول طرح معماری است و ازنظر اعتبار، مشکلی وجود ندارد، ضمن اینکه در کوچه ۲۷ نیز مشغول تملک هستیم و اگر اجرایی شود بخش زیادی از پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) حل می‌شود.

روحانی یادآور شد: مصوبه‌ای در شورای اسلامی شهر داشتیم که بر اساس آن تا تملکات پارکینگ انجام شود، محل به‌صورت پارکینگ‌های سطحی قابل‌استفاده است و این مصوبه در حال اجراست.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.