بر اثر اتصال برق؛

«مادر» آتش گرفت

شهر بیست/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم به تشریح جزئیات آتش‌سوزی بیمارستان «مادر» پرداخت و از اعزام ۱۰ خودروی عملیاتی سنگین، یک نردبان نجات و ۴۰ آتش‌نشان به محل حادثه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«مادر» آتش گرفت
شناسه : 24498 | انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمید کریمی با اشاره به حادثه آتش سوزی در بیمارستان مادر، اظهار داشت: رأس ساعت ۲۰ و ۴۸ دقیقه خبر آتش سوزی در بیمارستان مادر که در شهرک پردیسان در حال ساخت است به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: پس از اطلاع رسانی، بلافاصله خوردوهای عملیاتی به محل اعزام شدند که راس ساعت ۲۰ و ۵۱ دقیقه اولین خودروی عملیاتی اعلام حضور و درخواست نیروی های کمکی کرد.

کریمی تصریح کرد: در جهت اطفای حریق، ده خودروی عملیاتی سنگین و یک نردبان نجات و ۴۰ آتش نشان به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: حریق از یکی از اتاقک‌های کارگاهی که کارگران مشغول به کار بودند، شروع شده و توسط سقف کاذب به طبقات فوقانی سرایت کرده و خوشبختانه با حضور به موقع همکاران حریق اطفاء شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: دود در تمامی طبقات پخش شده بود و همکاران به طبقات فوقانی اعزام شدند و مسیرهای خروجی را باز کردند و به صورت کلی در همه طبقاتی منفی و فوقانی به جست‌وجو پرداختند تا حریقی نباشد و کارگری محبوس نمانده باشد.

کریمی از مسمومیت جزئی دو کارگر در این حادثه خبر داد و گفت: در ساعت ۱۱ شب، حریق به طور کامل اطفا شد و پس از آن مشغول تخلیه آتش نشانان شدیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.