فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

کشف ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از کشف 190 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی 10 ماهه گذشته در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم
شناسه : 2449 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه در راستای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اولویت اول نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اظهار کرد: با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم طی ۴۸ ساعت گذشته لوازم قاچاق شامل لوازم الکترونیکی و خوراکی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با تلاش و عزم همگانی مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم و استفاده از توان نیروها در بخش‌های مختلف، بحمدالله در ۱۰ ماهه گذشته کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بسیار قابل توجه بوده است.

وی گفت: در مدت مذکور فرآورده‌های نفتی ۱۳۷ درصد، دخانیات ۴۸۰ درصد، اقلام فرهنگی ۲۸۹ درصد، لوازم خانگی ۴۴ درصد، پارچه ۱۴ درصد و لوازم آرایشی حدود ۵ درصد افزایش داشته است.

آقاخانی در ادامه با بیان اینکه استان قم قطب سوم دامپروری کشور را به خود اختصاص داده است، بر اهمیت پیشگیری از قاچاق احشام تاکید کرد و افزود: در ۱۰ ماهه گذشته کشف احشام قاچاق ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین کشفیات در حوزه ارز ۱۰۰ درصد و کل پرونده‌ها ۲۵ درصد افزایش داشته و پرونده‌های بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ۳۳ درصد، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان ۶۶ درصد و کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان ۱۹ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: دستگیری متهمان در مدت مذکور ۱۴ درصد افزایش داشته و در بحث ریالی نیز کشفیات انواع کالا و ارز قاچاق حدود ۱۹۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.