پارکینگ در مصلی قدس قم احداث می‌شود/ آخرین وضعیت پروژه شهید کاظمی

شهر بیست/ شهردار منطقه هفت قم گفت: تفاهم‌نامه‌ای با مصلی قدس منعقدشده تا از این فضا در جهت استفاده مردم برای پارکینگ اقدام شود که سال آینده عملیاتی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پارکینگ در مصلی قدس قم احداث می‌شود/ آخرین وضعیت پروژه شهید کاظمی
شناسه : 24342 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به توزیع آسفالت در سطح منطقه هفت، اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها در ردیف بودجه عمرانی، بهسازی خیابان‌ها از طریق آسفالت است، در ماه اخیر در بلوار شهید منتظری و بلوار نیایش و بلوار سردار سلیمانی روکش آسفالت انجام شد و پیش‌بینی می‌شود کل طرح در سال جاری به اتمام برسد. با توجه به نیازی که در خیابان دورشهر و فرهنگ و کوچه‌های مختلف در منطقه دیده می‌شود، افزایش ردیف را درخواست کرده‌ایم که مورد موافقت قرارگرفته است.

شهردار منطقه هفت قم درباره جمع‌آوری آب‌های سطحی در سطح منطقه، ابراز کرد: یکی از معضلات در این منطقه با توجه به بافت فرسوده اختلاف سطح نسبت به سطح بافت قدیمی و جدید است که بخشی از معضل توسط جدول‌گذاری و احداث نهر و قسمتی با حفر چاه حل‌شده است.

متین‌فر تصریح کرد: برخی پروژه‌ها امسال به اتمام می‌رسد و برخی سال آینده نهایی می‌شود که یکی از پروژه‌ها احداث پارکینگ و تملک مسیر است که هزینه سرسام‌آوری را شامل می‌شود، دراین‌باره بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال برای تملک احداث پارکینگ پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با مصلی قدس منعقدشده تا از این فضا در جهت استفاده مردم برای پارکینگ اقدام شود که سال آینده عملیاتی می‌شود، عنوان کرد: احداث پارکینگ در خیابان صفائیه یکی از پروژه‌های مشارکتی در سال‌های گذشته است که اجرای آن توسط شهرداری دنبال می‌شود.

شهردار منطقه هفت قم با تأکید بر اینکه پارکینگ شهید کاظمی حدفاصل بلوار شهید منتظری تا خیابان صفائیه یکی از پروژه‌های مهم در قم است، یادآور شد: با توجه به اینکه در سال‌های قبل تملکاتی شاهد بوده‌ایم و قرار بود کار بر عهده مؤسسه ثامنباشد و آن را عملیاتی کند اما با مشکلاتی که ایجاد شد هیئت تصمیم در تهران شکل‌گرفته و جلساتی را برگزار می‌کنند تا استفاده بهینه از این فضا ایجاد شود.

متین‌فر اضافه کرد: مجوز فعلی در خصوص ایجاد پارکینگ روسطحی و استفاده از فضای فعلی در این محوطه است تا زمانی که ساخت‌وساز شکل بگیرد. در هر دو حالت اتفاقات خوبی رقم می‌خورد، استفاده روسطحی از پروژه امکان دسترسی در این خیابان را فراهم کرده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.