توزیع ۷۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه یک/ باغات منطقه تملک می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه یک قم گفت: ۷۰ هزار تن آسفالت در سطح قم توزیع‌شده که ۱۷ هزار تن شامل ۲۴ درصد به منطقه یک اختصاص یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۷۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه یک/ باغات منطقه تملک می‌شود
شناسه : 24255 | انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به توزیع آسفالت در سطح منطقه یک، اظهار داشت: ۷۰ هزار تن آسفالت در سطح قم توزیع‌شده که ۱۷ هزار تن شامل ۲۴ درصد در منطقه یک بوده است.

مدیر منطقه یک قم با بیان اینکه روکش آسفالت در سه نقطه جزء اولویت بوده است، ابراز کرد: آسفالت خیابان سمیه و فرهنگیان در سال قبل انجام شد و از میدان رسالت تا بلوار پیامبر اعظم(ص) در دست اقدام است و خیابان معلم برای سال آینده انجام می‌شود.

ترکمن با تأکید بر اینکه در سال جاری تمامی کوچه‌های شهید فاطمی، سمیه، انقلاب، طالقانی و عمار یاسر روکش آسفالت می‌شود، تصریح کرد: پل عمار یاسر و تندروها نیز انجام‌شده و به کوچه‌های اطراف نوبهار و خیابان انقلاب و طالقانی و اطراف بلوار سمیه و بسیج و شهیدان فاطمی به‌طور کامل ورود کرده‌ایم و یک اکیپ دستی و سه اکیپ مکانیزه مشغول به کارند و کوچه‌های عریض زودتر انجام می‌شود.

وی در مورد وضعیت احداث بوستان و پارک، عنوان کرد: منطقه یک از این لحاظ برخوردار به شمار می‌رود و بوستان‌های بزرگی در این منطقه واقع‌شده است، همچنین در فضای شهری، پروژه ۴۰ هکتاری رضوان در حال انجام است که در انتهای بلوار محتشم فاز به فاز جلو می‌رود.

مدیر منطقه یک قم خاطرنشان کرد: امسال در احداث بوستان‌ها اعتبار خوبی پیش‌بینی‌شده و دو بوستان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه جهت احداث بوستان بانوان در روبروی گلزار ۵ هزار متر تملک و دیوارکشی و ابنیه در حال ساخت است.

ترکمن افزود: در احداث بوستان بانوان، بستر خوبی آماده و دسترسی خوبی دارد، در جوار این طرح، باغاتی وجود دارد که از مالکین تملک می‌کنیم تا مردم بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند، بوستان بانوان در هسته مرکزی و ظرفیت مناسبی به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.